تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دستمزد ویلموتس در کازبلانکا سالانه ۴۸۰، در تیم ملی ۲ میلیون ۲۵۰ هزار یورو!

مارک ویلموتس سرمربی جدید کازبلانکا مراکش طبق قرارداد سالانه ۴۸۰ هزار یورو به دست می‌آورد، اما در تیم ملی ایران ۲ میلیون ۲۵۰ هزار یورو دستمزد می‌گرفت.

کد خبر: ۱۱۴۰۰۳
۱۵:۲۳ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

دستمزد ویلموتس

دیدارنیوز - مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک دو سال پیش به عنوان جانشین کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نشست.

مدت مربیگری مرد بلژیکی در تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۶ ماه طول نکشید. ویلموتس به دلیل عدم دریافت مطالباش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و خواهان دریافت مبلغ قراردادش به صورت کامل شد.

دستمزد سالیانه ویلموتس حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو بود. فیفا فدراسیون ایران را به پرداخت ۶ میلیون یورو غرامت به مربی بلژیکی محکوم کرد تا یک پرونده سنگین و بی سابقه در فوتبال ایران شکل بگیرد.

البته فدراسیون ایران علیه این حکم فیفا به دادگاه CAS شکایت کرد و بزودی حکم این دادگاه ابلاغ خواهد شد. هر چند که دادگاه عالی ورزش ۷ بار است که جلسه نهایی را به تعویق انداخته است. ویلموتس روز گذشته بعد از ۲ سال بیکاری در نهایت هدایت تیم راجا کازابلانکا مراکش را برعهده گرفت.

نکته قابل توجه جزئیات دستمزد ویلموتس در باشگاه مراکشی است که تفاوت فاحشی با دستمزد سالیانه اش روی نیمکت تیم ملی ایران دارد.

آدانسی فدریک خبرنگار آفریقایی درباره جزئیات دستمزد مربی بلژیکی در باشگاه مراکشی، نوشت: مارک ویلموتس ۵۲ ساله ماهیانه ۴۰ هزار یورو از باشگاه کازابلانکا مراکش دریافت خواهد کرد.

دستمزد سالیانه سرمربی سابق ایران در منصب جدید سالیانه ۴۸۰ هزار یورو است، اما نکته اینجاست که تفاوت فاحشی نسبت به دستمزد سالیانه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورویی اش در روی نیمکت تیم ملی ایران دارد. مربی بلژیکی مبلغی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از دستمزدش در ایران مبلغ بیشتری دریافت کرده است.

برچسب ها: مارک ویلموتس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی