تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

مربی تکواندو حکم محرومیت ۲ ساله مغرضانه است

علی محمد بسحاق مربی سابق تیم ملی تکواندو می‌گوید در جلسه چهارم بدون حضور من، حکم محرومیت ۲ ساله و ۱۰ میلیون تومان صادر کردند که مغرضانه بوده است.

کد خبر: ۱۱۴۰۰۲
۱۵:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

مربی تکواندو حکم محرومیت ۲ ساله مغرضانه است

دیدارنیوز - علی محمد بسحاق درباره حکم کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو در محرومیت ۲ ساله و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی به دلیل مصاحبه‌های انتقادی از مسئولان فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: من از تمامی حرف‌هایی که زدم دفاع می‌کنم و تک تک جملاتی که گفتم درست و از سر دلسوزی برای تکواندو بود.

مربی سابق تیم ملی تکواندو، افزود: کمیته انضباطی در مرحله اول من را برای حضور در جلسه دعوت کرد، اما خودشان تاریخ آن را عقب انداختند. در مرحله دوم به دلیل اینکه در خوزستان حضور داشتم نتوانستم به جلسه بروم. مرحله سوم به فدراسیون رفتم و ۲ تا ۳ ساعت نیز در فدراسیون حضور داشتم، اما کمیته انضباطی قبل از جلسه با من، جلسه دیگری داشتند که خیلی زمانبر شد و من بعد از ۲ تا ۳ ساعتی که در فدراسیون بودم، آنجا را ترک کردم. در مرحله چهارم نیز به دلیل مشغله کاری نتوانستم به جلسه کمیته انضباطی بروم و آن‌ها در غیاب من حکم به ۲ سال محرومیت و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی دادند.

وی با ادعای اینکه حکم کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو مغرضانه بوده است، خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه کمیته انضباطی، برای اتهامی که علیه من مطرح بود می‌توانستند از یک ماه تا دو سال من را محروم کنند، اما حداکثر آن را در نظر گرفتند و یا در بحث جریمه مالی طبق آیین نامه می‌توانستند از ۱۰۰ هزار تا ده میلیون تومان جریمه در نظر بگیرند که باز هم حداکثر جریمه را در نظر گرفتند که نشان از غرض ورزی در صدور این حکم دارد.

بسحاق ادامه داد: ۱۵ سال عضو و قهرمان تیم ملی بودم و ۱۰ سال نیز به عنوان مربی در تیم ملی خدمت کردم، ۲۰ سال هم مدرس فدراسیون تکواندو بودم و خیلی از مربیانی که می‌بینید شاگرد من بودند، حال با این همه خدمت به تکواندو، اگر انتقادی هم کردم آیا باید به این شکل با من رفتار کنند؟

مربی سابق تیم ملی با تاکید بر اینکه به این حکم اعتراض می‌کند و در جلسه کمیته انضباطی نیز حضور پیدا می‌کند، گفت: برای حرف هایم دفاعیه دارم و حتما به کمیته انضباطی می‌روم. من هیچ حرف غلطی نزدم و همه حرف هایم در مصاحبه‌ها درست بود، اما مسئولان فدراسیون تکواندو پیش از من با خیلی از قهرمانان و مربیان تیم ملی این رفتار‌ها را داشتند و سابقه دار هستند. هر کس از آن‌ها انتقاد کند، سرکوبش می‌کنند. قصد دارم در محاکم قضایی از رییس فدراسیون تکواندو شکایت کنم. در این ۱۰ سالی که مربی تیم ملی بودم خیلی اتفاقات را دیدم که می‌خواهم آن‌ها را در محاکم قضایی پیگیری کنم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تکواندو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی