تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد

معاون آموزشی وزیر علوم از ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها در خصوص حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاهی خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۹۸۳
۱۳:۰۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حضوری شد

دیدارنیوز ـ علی خاکی صدیق با اشاره به حضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها افزود: در نامه‌ای که به دانشگاه‌ها ارسال شده است اعلام کرده‌ایم که حتی‌الامکان تاکید بر این است که امتحانات این ترم به صورت حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نامه یادآوری شده که دانشگاه‌هایی که در جا‌هایی که شرایط کرونایی قرمز است یا اینکه از نظر تعداد کلاس‌ها و امتحانات و مسئله خوابگاه امکانات ندارند، می‌توانند محدودتر آموزش حضوری را شروع کنند، ولی ترجیحاً امتحانات حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره اینکه چه تعداد از دانشگاه‌ها آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند گفت: دانشگاه‌ها کم و بیش آموزش حضوری را در برخی از مقاطع آغاز کرده‌اند، اما دانشگاه‌هایی مانند علمی کاربردی، چون نیاز به خوابگاه ندارد و بیشتر دانشجویان آن بومی خود آن دانشگاه هستند، ۱۰۰ درصد آموزش حضوری را شروع کردند.

وی افزود: دانشگاه‌های دیگر به تدریج آموزش حضوری را شروع می‌کنند و با توجه به اینکه در مناطق مختلف کشور شرایط از نظر رنگ‌بندی کرونایی متفاوت است شرایط دانشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

خاکی صدیق افزود: در حال حاضر برگزاری جلسات گروه‌ها و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها به صورت حضوری در دانشگاه‌ها آغاز شده و کلاس‌هایی هم به صورت محدود در برخی از دانشگاه‌ها که امکان آن را دارند آغاز شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی