تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بحران حمیدزیچ با کادرفنی بایرن کاهش یافت

بعد از آنکه، حمیدزیچ مدیرفنی بایرن مونیخ با هانسی فلیک سرمربی فصل گذشته بایرن به مشکل خورد و در نهایت فلیک به نیمکت مانشافت رسید، حالا با رضایت حمیدزیچ از عملکرد ناگلزمان، بحران در بایرن مونیخ رو به کاهش است.

کد خبر: ۱۱۳۹۷۴
۱۲:۲۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

بحران حمیدزیچ با کادرفنی بایرن کاهش یافت

دیدارنیوز - هانسی فلیک، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان حدود یک سال و نیم هدایت بایرن مونیخ را به عهده داشته و با این تیم به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. بعد از نتایج ضعیف نیکو کوواچ، این سرمربی باتجربه در اوایل فصل روی نیمکت بایرن مونیخ نشسته و کمتر از یک سال بعد موفق به فتح شش گانه شد. در حالیکه به نظر می رسید طرفین علاقمند به ادامه این همکاری موفق باشند، در پایان فصل گذشته هانسی فلیک از بایرن مونیخ جدا شده و هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفت.

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد اختلاف با حسن صالح حمیدزیچ علت اصلی جدایی هانسی فلیک بوده است. در طول فصل دوم حضور فلیک روی نیمکت، مشکلاتی بین او و مدیر ورزشی بایرن مونیخ ایجاد شده و در نهایت هانسی فلیک جدایی را به ماندن ترجیح داده است. اما به نظر می رسد شرایط در فصل جاری دگرگون شده و یولیان ناگلزمان رابطه خوبی با حمیدزیچ دارد.

نشریه بیلد در ادامه فاش کرد در حال حاضر هماهگی بالایی بین کادر فنی و مدیریتی باشگاه وجود دارد و تمرکز طرفین فقط بر روی کسب موفقیت های ورزشی است. صالح حمیدزیچ از همان اواسط فصل قبل تاکید زیادی روی استخدام ناگلزمان داشت و به نظر می رسد دو نفر اصلی باشگاه رابطه خوبی با هم داشته و تداخلی بین وظایف آنها وجود ندارد. البته یولین ناگلزمان در بدو شروع کار خود در بایرن مونیخ عملکرد درخشانی روی نیمکت این تیم داشته و هواداران را به کسب پیروزی های متوالی و پرگل در این مدت عادت داده است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی