تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کریمی قدوسی: برخی در حال دوقطبی‌سازی طب نوین و سنتی هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از افرادی که میان طب نوین و سنتی دوگانه‌سازی می‌کنند و از موضع غلط کسانی که تدابیر ستاد کرونا را خلاف عقل و شرع می‌دانند انتقاد کرد.

کد خبر: ۱۱۳۸۸۳
۱۲:۳۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

 

کریمی قدوسی: برخی در حال دوقطبی‌سازی طب نوین و سنتی هستند

 

دیدارنیوز: جواد کریمی قدوسی روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ولی امر مسلمین بعد از شنیدن نظرات و رای کارشناسان و مدیران سیاسی و اجرایی در دوران بحران کرونا که جان‌های ملت را تهدید می‌کرد، فرمودند واکسن آماده شده برای کرونا مایه افتخار است.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم ادامه داد: این مایه عزت این کشور است چه واکسن وارداتی باشد چه با تولید داخلی. واکسن کرونا باید با تلاش مضاعف و به هر شکل ممکن تامین شود و در اختیار همه مردم قرار بگیرد.

کریمی قدوسی افزود: صدها بار در دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت‌های انقلابی و ولایی، مردم و جوانان بسیجی درحال تربیت در بالای منابر شما بودند داستان هارون مکی و شیعه تنوری امام صادق (ع) را که مصداقی در اطاعت از پیروی ولی امر بود، برای ما تعریف کردید و جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد.

وی اضافه کرد: اما سوال ما این است آیا قرائت جدیدی در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام (ره) و رهبری در راه است که به ما می‌گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد؟ می‌گوییم ولی امر در تزریق واکسن هم تاکید کردند و ۲ بار در انظار عمومی واکسن زدند، بعد شما می‌گویید فهم شما از ولایت درست نیست. چرا بعضی از ما در حال دو قطبی سازی طب نوین و سنتی هستیم و چرا تدابیر ستاد کرونا که ولی مسلمین همه ملت را به رعایت آن دعوت می‌کند را خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می‌دانید و این موضع غلط را ترویج می‌کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ۸ سال دفاع مقدس امام راحل، مساله اصلی کشور را دفاع دانسته و همه ملت را به دفاع فراخواندند. همه مراجع عظام، علما، خطبا و گویندگان در سالهای دفاع مقدس مردم را به دفاع دعوت کردند و هرگز دو قطبی دفاع و ضد دفاع به وجود نیامد.

کریمی قدوسی افزود: مردم ایران ۳۰۰ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و پیروز شد و و ویروس خطرناکی به نام صدام و حزب بعث را از بین برد.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا با ویروس کرونا که تاکنون بیش از یکصدهزار نفر  تلفات گرفت، جز با راهکار دفاع مقدس می‌توان مقابله کرد؟ باید همه از جمله نمایندگان، ملت شریف را اقناع به تدابیر ولی امر مسلمین و ستاد ملی مقابله با کرونا دعوت کنیم و اگر غیر از این عمل کنیم، خلاف شرع، منطق و دفاع مقدس است.

وی با برشماری برخی صفات رییس‌جمهوری گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهوری برخوردار از ایمان کامل به اسلام ناب، تحقق سنت‌های اسلامی، مطیع و مومن به جایگاه رهبری، باهوش و مجاهدی کبیر مقابل دشمن اسلام و خدعه‌ها و فرقه‌سازان داخلی، عمق بخشی به وحدت کلمه و امنیت ملی، حمایت موثر در قول و عمل از جریان مقاومت، مصمم به مقابله با جریان نفوذ و فساد سازمان یافته، صادق و راستگو در برابر ملت،  دارای عزم جدی برای حل مشکلات اقتصاد و تولید و مصمم به اخراج آمریکایی ها از بلاد مسلمین است.

کریمی قدوسی افزود: خط قرمزش‌های رییسی اسلام و ملت است نه وزرا، نزدیکان. نه مثل رییس‌جمهوری سابق که می‌گفت برادرم خط قرمز من است و دست به او بزنید یعنی جنگ داخلی. روحانی هم رییس‌جمهوری بود در نقطه مقابل صفات آیت الله رییسی.

این نماینده مجلس ادامه داد: آیت الله رییسی چون با اسلام، رهبری و ملت صادقانه پیمان بسته است، به وعده الهی و همه توان ملت، او و کابینه‌اش موفق می‌شود و همه مشکلات کشور را حل می‌کند. این دولت چون اصل انقلاب با مبارزه حاصل شد و با مبارزه حفظ خواهد شد. جریان انقلاب هوشیارانه درون و بیرون مجلس اجازه تضعیف این دولت را نخواهد داد. برخی از ما به ویژه روسای کمیسیون‌ها آدم‌های خوب را جاهایی گذاشتیم. وای به حال ما اگر مشکلات ملت حل نشود؛ مجلس و ملت شما را مواخذه خواهند کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی