تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

ناظم‌الشریعه به فدراسیون فوتبال برنامه داد

سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از جام جهانی مورد انتقادات شدید اهالی فوتسال قرار گرفته بود، حالا خبر می‌رسد ناظم الشریعه به کمیته فنی فدراسیون فوتبال برنامه داده است.

کد خبر: ۱۱۳۸۵۸
۱۱:۰۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

حضور ناظم الشریعه در فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز - پیش تر خبرهایی از کمیته فوتسال به گوش رسیده بود که یک مربی پرتغالی برای تیم ملی فوتسال ایران مد نظر است اما فعلا هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است. به خصوص که رییس کمیته فوتسال از سمت خود استعفاء کرده و هم اکنون این کمیته بدون رییس اداره می شود. با این حال در هفته جاری ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از نشستی که با اعضای این کمیته برگزار کرد برنامه خود را برای آینده تیم ملی فوتسال ایران به فدراسیون فوتبال ارایه کرده و امیدوار است فدراسیون فوتبال با این برنامه موافقت کند تا او در تیم ملی بماند و به نوعی ناکامی در جام جهانی را در تورنمنت های آتی جبران کند.

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی در حالی که در نیمه نخست از قرقیزستان پیش افتاده بود در نیمه دوم شکست خورد و در مرحله یک چهارم نهایی به کار پایان داد تا از دست یابی به یک موفقیت مهم باز بماند. بعد از این اتفاق تصور می شد فدراسیون فوتبال پایان همکاری با ناظم الشریعه را اعلام کند یا این مربی از سمت خود استعفاء کند اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداده است. این بدین معنی است که ناظم الشریعه یک فرصت جدید می خواهد تا به همراه تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت های بین المللی موفق ظاهر شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد به خاطر کرونا تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی دیدارهای تدارکاتی کافی و با کیفیت برگزار نکرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی