تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۶ هزار روستایی در جنوب غرب خوزستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷ هزار و ۷۶۴ نفر جمعیت روستایی شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان که باید علیه کرونا واکسینه شوند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۰ نفر دُز اول واکسن را دریافت کردند.

کد خبر: ۱۱۳۸۰۱
۱۳:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۶ هزار روستایی در جنوب غرب خوزستان

دیدارنیوز خوزستان:ساسان قربانی اظهار داشت: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت روستایی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان علیه کرونا واکسینه شدند.
وی با اشاره به استقبال اندک جمعیت روستایی جنوب غرب خوزستان از دُز دوم واکسن افزود: از تعداد ۱۶ هزار و ۵۳۰ نفری که دُز اول واکسن کرو نا را دریافت کرده اند فقط ۹ هزار و ۳۰۶ نفر برای دریافت دُز دوم واکسن اقدام کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد واجدین شرایط دریافت واکسن در روستاهای آبادان را هشت هزار و ۱۸۷ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۶۲۶ نفر اقدام به دریافت واکسن کردند.

قربانی با اشاره به دریافت ۵۸ درصدی واکسن کرونا توسط روستاییان خرمشهر بیان کرد: هفت هزار و ۹۲ نفر از روستاییان خرمشهر جامعه هدف دریافت واکسن در این شهرستان هستند که از این تعداد چهار هزار و ۹۷ نفر واکسن تزریق کردند.

وی میزان تزریق واکسن کرونا در روستاهای شادگان را ۵۵ درصد عنوان کرد و افزود: در روستاهای شادگان ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر واجد دریافت واکسن هستند که از این تعداد تنها ۶ هزار و ۸۰۷ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواستار استقبال بیشتر روستاییان از واکسن کرونا شد و گفت: انتظار می‌رود این آمار همچنان در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد تا همه افراد  در برابر بیماری ایمن شوند.

قربانی با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه علیه کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: استقبال گروه‌های هدف برای تزریق واکسن کرونا در منطقه رضایت بخش نیست و نیاز است سران عشایر و معتمدین برای ترغیب مردم به واکسیناسیون بیشتر تلاش کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌هاای زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

شهرستان های آبادان و خرمشهر در وضعیت زرد و شادگان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی