تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طارمی آقای پاس گل و نفر دوم آقای گل!

مهدی طارمی در لیگ پرتغال آقایی می‌کند و حالا طبق آمار ثبت شده، در رده دوم گلزنان لیگ و در رده نخست پاس گل این لیگ قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۳۷۷۰
۱۱:۱۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

درخشش طارمی در پورتو

دیدارنیوز - اسپورتینگ هم تا به این جای کار همین تعداد امتیاز را به دست آورده است، اما تفاضل گل این تیم کمتر از پورتو است. پورتو تا به این جای کار ۲۸ گل زده و تنها ۷ بار دروازه اش در برابر حملات حریف باز شده، اما بنفیکا ۱۷ گل زده و ۴ گل خورده است.

پیش از بازی شب گذشته پورتو در برابر سانتاکلارا مهدی طارمی و دیاز هر یک زننده ۷ گل از گل‌های تیم پورتو بودند و به این خاطر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال داشتند که شب گذشته دیاز با به ثمر رساندن دو گل از ۳ گل تیمش در این بازی شمار گل‌های خود را به عدد ۹ رساند و از مهدی طارمی در صدر جدول گلزنان پیشی گرفت. نکته جالب توجه در پورتو رابطه خوبی است که بین این دو مهاجم وجود دارد. موقعیت گل دوم دیاز در بازی با سانتاکلارا توسط مهدی طارمی مهیا شد. همین امر هم موجب شد تعداد پاس گل‌های مهدی طارمی به عدد ۴ برسد. حالا او در جدول پاس گل‌ها با چند بازیکن دیگر در صدر قرار دارد. از دو مهاجمی که در خط حمله پورتو به میدان می‌روند یکی در جدول گلزنان نفر اول است و دیگری در جدول پاس گل ها. این نشان می‌دهد خط حمله پورتو یک خط حمله آتشین است و می‌رود که این فصل قهرمانی را برای تیم پورتو به ارمغان بیاورد. هر چند باید گفت اسپورتینگ و بنفیکا سایه به سایه پورتو حرکت می‌کنند.

طارمی آقای پاس گل و نفر دوم آقای گل!

 

طارمی آقای پاس گل و نفر دوم آقای گل!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی