تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهم‌ترین ویتامین برای زنان کدام است؟!

خانم‌ها بعد از یائسگی باید به این قضیه توجه داشته باشند؛ چون در معرض پوکی استخوان قرار می‌گیرند باید کلسیم و ویتامین دی را مصرف کنند؛ این حداقل‌هایی است که برای سلامت یک خانم از نظر جسمی و سیستم باروری ضروری است.

کد خبر: ۱۱۳۷۵۶
۰۹:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

 

مهم‌ترین ویتامین برای زنان کدام است؟!

 

دیدارنیوز: مریم کاشانیان، متخصص بیماری‌های زنان درباره «مهمترین عوامل موثر در تامین سلامت زنان»، اظهار داشت: بعد از یائسگی که خون ریزی قاعدگی وجود ندارد و بدن آهنی از دست نمی‌دهد نیاز جدیدی ایجاد می‌شود که نیاز به مصرف کلسیم و ویتامین دی است.

وی یادآور شد:، چون استخوان‌ها به دلیل کمبود هورمون شروع به پوک شدن می‌کنند و این پوکی استخوان می‌تواند روی سلامت خانم‌ها تاثیر گذارد و منجر به شکستگی استخوان و حتی تا مرگ منجر شود.

متخصص بیماری‌های زنان متذکر شد: خانم‌ها بعد از یائسگی باید به این قضیه توجه داشته باشند؛ چون در معرض پوکی استخوان قرار می‌گیرند باید کلسیم و ویتامین دی را مصرف کنند؛ این حداقل‌هایی است که برای سلامت یک خانم از نظر جسمی و سیستم باروری ضروری است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی