تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خرید ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس

بعد از کش و قوس‌های فراوان دو بازیکن استقلال تاجیکستان با پرسپولیس به توافق رسیدند و با ۲۰۰ هزار دلار به تیم قرمز پوش پایتخت منتقل شدند.

کد خبر: ۱۱۳۷۴۱
۰۸:۴۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

نقل و انتقالات پرسپولیس

دیدارنیوز - منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس گفت: وحدت هنانوف و منوچهر صفروف روی هم زیر ۱۹۰ هزار دلار خرج روی دست این باشگاه ایرانی می‌گذارند!

کوین یامگا نشان داده که بازیکن با کیفیتی است و باید دید خرید‌های ارزان قیمت پرسپولیس می‌توانند بازیکنان مفیدی برای پرسپولیس باشند یا اینکه یحیی گل محمدی از آن‌ها در ترکیب این تیم استفاده نخواهد کرد.

سن و سال این دو بازیکن تاجیک پایین است و هواداران پرسپولیس امیدوارند وحدت هنانوف در پُست مدافع راست و منوچهر صفروف به عنوان وینگر بتوانند مشکلات این تیم را در این پُست‌ها مرتفع کنند.

قرار است این دو بازیکن تاجیک فردا به تهران رسیده و قرارداد ۳ ساله خود با پرسپولیس را به امضاء برسانند.

انتقال دو بازیکن استقلال به پرسپولیس رسمی شد

باشگاه استقلال تاجیکستان اعلام کرد دو بازیکن این تیم به پرسپولیس تهران منتقل می‌شوند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان رقبای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اکنون بر سر انتقال دو مدافع قهرمان چندگانه تاجیکستان به توافق رسیدند.

وخدت خانوف و منوچهر صفروف بازیکنان جوان به باشگاه ایرانی خواهند رفت. بر اساس توافق صورت گرفته، صبح فردا هر دو فوتبالیست از استانبول راهی تهران می‌شوند و پس از گذراندن معاینات پزشکی، قرارداد‌هایی را امضا می‌کنند که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ محاسبه می‌شود.

مدیریت باشگاه فوتبال استقلال از وخدت خانوف و منوچهر صفروف بابت زمانی که در اختیار باشگاه گذاشته‌اند صمیمانه تشکر کرده و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی در باشگاه جدید را دارد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی