تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سرنوشت قاسمی‌نژاد مثل تبریزی و رحمانی؟!

امین قاسمی‌نژاد در ترکیب استقلال جا نیافتاده و به بحران رسیده و حالا این بحث پیش می آید که اگر قاسمی‌نژاد همانند تبریزی و رحمانی خود را نجات دهد شاید او هم خیلی زود استقلال را ترک کند.

کد خبر: ۱۱۳۷۲۴
۱۵:۴۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

سرنوشت قاسمی‌نژاد مثل تبریزی و رحمانی؟!

دیدارنیوز - به نظر می‌رسد امین قاسمی نژاد در شروع کارش در استقلال با یک چالش بزرگ روبرو است که اگر آن را حل کند می‌تواند دوباره به روز‌های اوجش برگردد.

اغراق نیست اگر بگوییم امین قاسمی نژاد در دو سه فصل آخری که در پدیده فعالیت می‌کرد، محور اصلی تمام حملات این تیم بود و همین مساله باعث شد این بازیکن نام خود را به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران معرفی کند.

با این حال معمولا وقتی یک بازیکن از تیم‌های کوچکتر به یک باشگاه بزرگ می‌آید، دیگر آن محوریتی که در تیم قبلی اش داشت را ندارد و این دقیقا همان چالشی است که امین قاسمی نژاد در بدو ورود در استقلال با آن روبرو است و همین مساله باعث شده او فعلا نتواند درخشش سال‌های گذشته خود تکرار کند.

این شبیبه به اتفاقی است که در سال‌های گذشته در استقلال برای بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و حتی حسن بیت سعید هم افتاد و باعث شد آن‌ها زودتر از حد تصور این تیم را ترک کنند و به نظر می‌رسد امین قاسمی نژاد برای استارت درخشش خود باید هرچه زودتر با شرایط جدید خود را هماهنگ کند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی