تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به استناد مصوبه هیئت وزیران محمد محمدی‌بخش را به عنوان رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد. محمدی‌بخش پیش از این رئیس شرکت هواپیمایی پویا بوده است.

کد خبر: ۱۱۳۷۲۳
۱۵:۴۲ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

محمدی بخش سازمان هواپیمایی کشوری

دیدارنیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی به استناد مصوبه هیات وزیران، «محمد محمدی‌بخش» را به عنوان رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، در حکمی به استناد تصویب‌نامه شماره ۸۶۸۱۸/ت ۵۹۲۹۳ مورخ یکم آبان ۱۴۰۰ هیات وزیران، «محمد محمدی‌بخش» را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

از جمله ماموریت‌های محوله به رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری می‌توان به «توجه جدی به ایمنی هوانوردی مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی، توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور، توسعه شبکه پروازی در سطح کشور به منظور بهره‌مندی تمام مناطق اعم از برخوردار و کم‌برخوردار از عدالت توزیع این شبکه و ارتقای استاندارد‌های پروازی و توسعه و نوسازی ناوبری هوایی کشور» اشاره کرد.

«استفاده از ظرفیت‌های داخلی و ملی در توسعه و ایمنی صنعت هوانوردی کشور و بهره‌گیری از دانش و نواوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم، افزایش توافقات بین‌المللی در راستای توسعه شبکه پروازی در سطح بین‌المللی و توسعه کسب‌وکار‌های مرتبط در صنعت هوانوردی با به کارگیری ظرفیت متخصصان داخلی» دیگر ماموریت‌هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی به محمدی‌بخش محول کرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی