تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

ساوتگیت: از کلوپ بپرسید که چرا درباره تصمیمات من صحبت می‌کند؟!

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره انتقاد کلوپ از نحوه استفاده از آرنولد می‌گوید من اصلا با یورگن کلوپ مشکلی ندارم و باید از او بپرسید که چرا چنین مواردی را بیان کرده است

کد خبر: ۱۱۳۶۷۸
۱۱:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

صحبت گرت اوت گیث از کلوپ

دیدارنیوز - یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در گذشته به دلیل استفاده از ترنت الکساندر آرنولد در خط میانی و البته مواردی دیگر از گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس انتقاد کرده بود. حالا سرمربی سه شیر‌ها مدعی شد مشکلی با یورگن کلوپ ندارد و این سرمربی لیورپول است که باید توضیح دهد چرا از ساوت گیت در مورد تصمیماتش انتقاد کرده است.

گرت ساوت گیت گفت: "من واقعا نمی‌دانم چرا کلوپ به این رفتار و صحبت‌ها ادامه می‌دهد و باید از خود او بپرسید. من فکر می‌کنم ما همیشه سبک معقول و خوبی داشته ایم. من شاهد مقالات و نظرات فراوان بوده ام و دیدن این موارد همیشه جالب است. آیا من با سرمربیان تیم‌های باشگاهی ارتباط برقرار می‌کنم؟

آن‌ها سریع می‌آیند و می‌روند، بنابراین مهم است که رابطه خوبی با باشگاه‌ها داشته باشیم، اما شاید سرمربیان در اولویت نباشند و حضور آن‌ها در راس کار دائمی نیست. اما فکر نمی‌کنم شرایط در مورد سرمربی لیورپول اینگونه باشد. من اصلا با یورگن کلوپ مشکلی ندارم و باید از او بپرسید که چرا چنین مواردی را بیان کرده است. "

حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام؟ به نظر من این انتقال از منظر شخصی به سود هری کین باشد. از نظر من کونته یک سرمربی برجسته و یک انسان بسیار خوب است و من مطمئن هستم که او خیلی سریع شاهد پاسخ و واکنش هری کین به این انتقال خواهد بود. "

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی