تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتقادها از دیک ادووکات در عراق بالا گرفت

سرمربی باشگاهی الطلبه عراق در انتقاد از ادووکات سرمربی عراق می‌گوید عراق مشکل فنی دارد و سرمربی باید بازیکنان تیم ملی را انتخاب کند نه اینکه دستیارانش آن را انتخاب کند.

کد خبر: ۱۱۳۶۷۵
۱۱:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

انتقاد از عملکرد ادووکات در عراق

دیدارنیوز - قحطان جثیر، مربی تیم الطلبه به خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: باید در کار دیک ادووکات اصلاحاتی صورت پذیرد و او بهتر بود با حضور در عراق وضعیت بازیکنان را در لیگ برتر زیر نظر می‌گرفت.

وی افزود: مشکل تیم ملی فوتبال عراق فنی است. این موضوع نیز به دلیل عدم تمرکز سرمربی و جست‌وجوی بازیکنان توانمند به طور شخصی است. حضور ادووکات در عراق ضرورت دارد و انتخاب بازیکنان تیم ملی عراق باید توسط او و نه دستیارانش انجام شود. تمام مربیان در دنیا خودشان بازیکنان را انتخاب می‌کنند و جنبه‌های فنی آن را به دوش می‌کشند، بنابراین سرمربی عراق را باید برای پذیرفتن این اصل تحت فشار قرار دهیم. اگر سرمربی با حضور در عراق به بازیکنان نزدیک‌تر می‌شد، شاید اکنون وضعیت بهتری داشتیم و برای رتبه اول و دومی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مبارزه می‌کردیم.

مربی الطلبه عراق در خاتمه اظهار داشت: زمان باقی‌مانده و کسب امتیاز‌های کامل در دو بازی بعدی با سوریه و کره‌جنوبی بسیار مهم است و به عراق شانس مبارزه برای کسب دومین بلیت صعود به جام جهانی را خواهد داد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (۸ امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (۳ امتیاز)، عراق (۳ امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی