تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ادعای رسانه پرتغالی: توپ طلای هفتم به مسی می‌رسد!

در حالی که روبرت لواندوفسکی در دو سال گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت حالا خبر می‌رسد مهاجم آرژانتینی پاری‌سن زرمن برای هفتمین بار توپ طلا را به خانه می‌برد.

کد خبر: ۱۱۳۵۸۷
۰۹:۵۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

توپ طلای هفتم برای مسی

دیدارنیوز - مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پایان ماه جاری میلادی برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌ها درباره برنده این جایزه همچنان ادامه دارد.

پیش از این در روز‌های گذشته دو تصویر منتشر شده بود که ادعا می‌شد مربوط به رده‌بندی نهایی نامزد‌های این جایزه است که در یکی از آن‌ها روبرت لواندوفسکی و در دیگری لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلا معرفی شده بودند.

حالا شبکه تلویزیونی RTP پرتغال هم مدعی شده که قرار است مسی بار دیگر به عنوان برنده توپ طلا انتخاب شود تا تعداد این جایزه در ویترین افتخاراتش به عدد هفت برسد.

این ملی‌پوش آرژانتینی امسال موفق شد به همراه تیم ملی کشورش به رویای قدیمی فتح کوپا آمه‌ریکا جامه عمل بپوشاند و قهرمانی در این مسابقات را جشن بگیرد تا تنها جای خالی موجود در کارنامه حرفه‌ای خود را که کسب جام به همراه تیم ملی بود پر کند.

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها، کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که توپ طلای امسال حق روبرت لواندوفسکی است که در دو سال گذشته عملکرد خیره کننده‌ای را در ترکیب بایرن مونیخ به نمایش گذاشته و عملا به یک موتور گلزنی تبدیل شده است.

آن‌ها باور دارند که افت قابل توجه مسی در ماه‌های اخیر و خصوصا پس از جدایی از بارسلونا و به تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن عامل مهمی در انتخاب نشدن او به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۱ خواهد بود. این بازیکن پس از حضور در پارک دو پرنس هنوز موفق به گلزنی در لیگ فرانسه نشده و بدترین آغاز فصلش در ۱۵ سال اخیر را تجربه کرده است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی