تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تاکید شهردار اهواز بر آمادگی کامل برای دفع به موقع آبهای سطحی پس از بارش های پاییزی

کد خبر: ۱۱۳۴۹۶
۱۳:۳۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

 

تاکید شهردار اهواز بر آمادگی کامل برای دفع به موقع آبهای سطحی پس از بارش های پاییزی

دیدارنیوز خوزستان:جلسه بررسی مشکلات دفع آبهای سطحی بعد از ظهر روز چهارشنبه 12 آبان ماه با حضور شهردار کلانشهر اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد.

در این نشست رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به احتمال در پیش بودن بارندگی های پاییزی، اظهار داشت: دفع آبهای سطحی پس از بارندگی ها در اهواز یکی از مهمترین معضلات این شهر است که مشکلات بسیاری برای مردم درپی دارد.

وی افزود: پذیرفته نیست بعد از چند سال درگیری با مشکلات دفع آبهای سطحی، هنوز هم آمادگی لازم را با توجه به شرایط موجود نداشته باشیم.

امینی گفت: مدیران شهرداری باید به این نکته توجه کننده که برای حل مشکلات مردم در بحران ها و معضلاتی مانند آبهای سطحی حتی اگر فراتر از قانون عمل کنند، هیچ کس آنها را بازخواست نخواهد کرد.

شهردار کلانشهر اهواز خاطرنشان کرد: باید خدمت به مردم را کار برای خدا بدانیم و در مواقع بحرانی با تمام توان پای کار به دور از دوربین ها و نمایش ها، در وسط میدان باشیم.

وی افزود: برای بحران هایی مانند دفع آبهای سطحی، سه مرکز پشتیبانی در شرق، غرب و شمال شهر تشکیل خواهیم داد که متشکل از مدیران مناطق و سازمان ها با تمامی امکانات در اختیار است تا اینگونه کار تقسیم شده و بهتر بتوان به مشکلات رسیدگی کرد.

امینی گفت: مدیران مناطق نیز باید تیم هایی متشکل از افرادی پای کار و جهادی تشکیل دهند تا در شرایط بحرانی مشکلی از بابت حضور به موقع و مستمر مدیران در کف میدان نداشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی