تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ساکت در جزئیات پرونده ویلموتس نیستم

ساکت در پاسخ به این سوال که آیا در جریان پرونده ویلموتس است می‌گوید؛ «آن موقع من کارمند اداری نبودم و در قرارداد حضور نداشتم. در جریان جزئیاتش نیستم و عزیزانی که بودند این موضوع را دنبال می‌کنند.»

کد خبر: ۱۱۳۴۴۸
۱۷:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

ساکت در جزئیات پرونده ویلموتس نیستم

دیدارنیوز - محمدرضا ساکت در دوران ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال برای خودش بروبیایی داشت. او دبیرکل فدراسیون بود. هر چند با اجرای قانون بازنشسته‌ها مجبور به کناره گیری از این سمت شد. اگرچه تاج دوری او را از فدراسیون تحمل نمی‌کرد؛ بنابراین با حضور ویلموتس در تیم ملی ایران، ساکت سرپرست تیم ملی شد.

حالا ساکت در پاسخ به این سوال که آیا در جریان پرونده ویلموتس است می‌گوید؛ «آن موقع من کارمند اداری نبودم و در قرارداد حضور نداشتم. در جریان جزئیاتش نیستم و عزیزانی که بودند این موضوع را دنبال می‌کنند.»

عجیب است که ساکت با وجود رفاقت شدید با مهدی تاج در فدراسیون، به هیچ عنوان در جریان چندوچون قرارداد تاریخی ویلموتس نیست!

مدیرعامل سپاهان در این مصاحبه، اما از اسکوچیچ تمجید می‌کند؛ «ما تقدیر ویژه‌ای از آقای اسکوچیچ داشتیم، چون آقای اسکوچیچ، آقای هاشمیان و همه اعضای کادر فنی تیم‌ملی تعامل خوبی با باشگاه‌ها دارند و به همه ورزشگاه‌ها می‌روند. این نقطه خوب و روشنی است که با همین مسیر امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم.»

منبع: شبکه خبر
برچسب ها: ویلموتس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی