تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شرط عجیب تحویل مسکن به مجرد‌ها

وزیر راه برای مجرد‌هایی که قصد ثبت‌نام مسکن دارند شرط عجیبی را عنوان کرده است. این افراد تا زمان تحویل واحد که احتمالا حدود دو سال طول می‌کشد، باید ازدواج کنند.

کد خبر: ۱۱۳۳۶۷
۰۹:۱۸ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

شرط عجیب تحویل مسکن به مجرد‌ها

دیدارنیوز ـ  وزارت راه شرط عجیبی برای مجرد‌هایی که متقاضی ثبت‌نام در طرح جهش مسکن هستند در نظر گرفته است.

طبق اعلام وزیر راه، مجرد‌ها می‌توانند در طرح جدید دولت برای مسکن ثبت‌نام کنند، اما شرط عجیبی که برای مجرد‌ها در نظر گرفته شده این است که باید تا زمان تحویل خانه‌ها ازدواج کنند.

وزیر راه گفته است: امکان ثبت نام برای افراد مجرد بالای ۱۸ سال احتمالا در هفته آینده به تصویب شورای عالی مسکن می‌رسد، اما گفته می‌شود این افراد تا زمان تحویل واحد که احتمالا حدود دو سال طول می‌کشد، باید ازدواج کنند.

اما مشخص نشده که اگر ازدواج نکنند آورده مجرد‌ها چه می‌شود و این واحد‌ها به چه کسانی می‌رسد؟

کدام مجرد‌ها صاحبخانه می‌شوند؟

گروه اول مردان مجردی هستند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجردِ سرپرست خانوار تعریف می‌شوند. اگر آقا و خانمی مجرد، اما سرپرست خانوار باشد می‌تواند در این طرح شرکت کند به این معنی که قبلا ازدواج داشته و اکنون با فرزندان خود زندگی می‌کند.

زنان خودسرپرست نیز به شرط این که سن آن‌ها بیش از ۳۵ سال باشد نیز می‌توانند از طریق این طرح صاحبخانه شوند.

گروه دیگر مجرد‌ها افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است. گروه اول مردان مجردی هستند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجردِ سرپرست خانوار تعریف می‌شوند. اگر آقا و خانمی مجرد، اما سرپرست خانوار باشد می‌تواند در این طرح شرکت کند به این معنی که قبلا ازدواج داشته و اکنون با فرزندان خود زندگی می‌کند.

نخبگان علمی با تایید بنیاد ملی نخبگان هم می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آن‌ها وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی