تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

از این ستون به آن ستون فرجی نیست

ماجرای صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و پرسپولیس به صورت یک زخم کهنه در فوتبال ایران درآمده است. زخمی که نماد همه سومدیریت‌های تکراری و طولانی در فوتبال و مملکت ماست.

کد خبر: ۱۱۳۳۳۱
۱۳:۳۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: سال‌هاست با سند سازی و دور زدن قانون و استفاده از روشهای کدخدامنشانه سعی می‌کنیم مجوز حرفه ای نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و هر بار هم قول می‌دهیم سال بعد ایرادات را برطرف کنیم و تا امسال هم با این روش توانستیم محرومیت‌ها گذر کنیم، اما به نظر می‌رسد این بار راه‌های دور زدن قانون مسدود شده و هم سندهای ارائه شده اعتبار سابق را نزد ای اف سی ندارند.

ظاهرا مدیران ورزش کشور متوجه نیستند که نهادهای بین‌المللی فوتبال اساسا آنها را به رسمیت نمی‌شناسند و متولیان فوتبال در کشورها را نهادهایی به کلی غیر دولتی می‌دانند که نباید گوش به فرمان دستورات وزیر و وکیل باشند. با همه این احوال، طبق شنیده‌ها جناب وزیر ورزش دستور دادند که مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها صادر شود و به کنفدراسیون آسیا هم تعهد بدهند که تا ظرف ۳ ماه آینده مشکلات برطرف می‌شود ولی واقعا مشکلاتی مثل مالکیت مشترک، مشکل مالیاتی و تراز مالی و... ظرف ۳ ماه قابل حل است؟

اگر چنین بود چرا در طول چندین سال گذشته حل نشد؟ واقعا در ۳ ماه آینده چه معجزه ای قرار است رخ دهد؟ یعنی در این مدت کوتاه پرسپولیس و استقلال خصوصی می‌شوند؟ بدهی‌های تمام شاکیان داخلی و خارجی تسویه می‌شود؟ انباشت بدهی مالیاتی دو تیم تسویه می‌شود؟ از اینها مهم‌تر اینکه مشکلاتی مثل حق پخش که حتی تیم ملی را هم در مسابقات خارج از ایران با مشکل مواجه کرده و در آخرین نمونه آن، به گزارشگر اعزامی صدا و سیما در مسابقه ایران و امارات در دبی اجازه گزارش داده نشده،حل می‌شود؟

تا کی می‌شود به بهانه کرونا و در ظاهر مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کنیم در حالی که در اصل داریم از ورود بانوان به ورزشگاه فرار می‌کنیم؟ ظاهراً سیاست مدیران باشگاهها و وزارت ورزش انتقال بحران از امروز به فرداست تا شاید از این ستون به آن ستون فرجی حاصل شود، غافل از اینکه روزی این ستون‌ها به اتمام می‌رسد و انتهای این مسیر دیوار بلندی است که همه چیز را به بن بست می‌کشاند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی