تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شجاعیان و باقری شاگرد عنایتی شدند

دو بازیکن سابق استقلال با امضای قراردادی رسماً به جمع بازیکنان تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران پیوستند.

کد خبر: ۱۱۳۳۲۷
۱۵:۰۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

شجاعیان و باقری شاگرد عنایتی شدند

دیدارنیوز - داریوش شجاعیان هافبک بازیساز فصل گذشته استقلال که پس از پایان اتمام قرارداد سه ساله‌اش، پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی باشگاه دریافت نکرد تا به کار در جمع آبی‌پوشان پایتخت پایان بدهد، در واپسین روز‌های پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی پس از مذاکره با چند تیم لیگ برتری با تیم هوادار تهران به توافق نهایی رسید و به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شد.

به جز شجاعیان، روح الله باقری مهاجم سابق استقلال که فصل گذشته در تیم سپاهان حضور داشت و البته فرصت کمی برای بازی پیدا کرد، پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه هوادار تهران داشت، به توافق با این تیم تازه لیگ برتری دست یافت تا او دومین خرید استقلالی تیم عنایتی باشد و به جمع خط حمله باتجربه هوادار با حضور محمد قاضی و مرتضی آقاخان اضافه شود.

تیم هوادار در سه هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر موفق به کسب امتیاز نشده و جمعه در هفته چهارم لیگ در خانه پذیرای تیم شهر خودرو خراسان است و رضا عنایتی امیدوار است بتواند طلسم نتیجه نگرفتن تیمش را با حضور بازیکنان جدید و باتجربه در ترکیب هوادار جمعه‌شب بشکند و نخستین امتیازات هوادار در تاریخ لیگ برتر به ثبت برسد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی