تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

صدری پول کالدرون را پرداخت نمی‌کند!

نزدیکان مجید صدری مدعی هستند با وجود اینکه سرپرست موقت پرسپولیس مطالبات گابریل کالدرون را تامین کرده ولی قصد ندارد تا مشخص شدن مدیرعامل بعدی پرسپولیس، این پول را پرداخت کند

کد خبر: ۱۱۳۳۲۵
۱۵:۰۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

پرداخت نکردن پول کالدرون

دیدارنیوز - داستان و شایعه های عجیب و غریبی در خصوص ماجرای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. یک روایت این است که پرسپولیس هنوز کانال انتقال پول را پیدا نکرده و همین موضوع، پرداخت مطالبات کالدرون را عقب انداخته اما روایت تایید نشده دیگر این است که صدری از آینده خود مطمئن نیست و دستش به پرداخت این پول نمی رود!

از وزارت ورزش این خبر به گوش می رسد که گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس نهایی شده اند و از میان این گزینه های نهایی قرار است تا پایان هفته یک نفر به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار خود را در این باشگاه شروع کند.

نزدیکان مجید صدری مدعی هستند سرپرست موقت پرسپولیس احساس می کند وزارت ورزش می خواهد او را از کار برکنار کند، به همین دلیل هم با وجود اینکه صدری مطالبات گابریل کالدرون را تامین کرده، قصد ندارد این مطالبات را بدهد.

گویا مجید صدری به نزدیکان خود گفته نمی خواهد به اصطلاح نقش جاده صادف کن را برای مدیران بعدی بازی کند چرا که او دردسرهای زیادی را برای تامین منابع مالی گابریل کالدرون کشیده و اگر مطالبات کالدرون را پرداخت کند و بعد او را از پرسپولیس بردارند، راه را برای مدیران بعدی باز کرده است.

یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس در راه تسویه حساب با کالدرون، حساب سوییسی مرد آرژانتینی بود اما نزدیکان صدری مدعی هستند او با هزار زحمت و دردسر، مجوزهای لازم از بانک مرکزی را هم برای انتقال پول گرفته و هم منابع را تامین و هم کانال انتقال پول را پیدا کرده اما فقط در صورتی این کار را می کند که وزارت ورزش حکم مدیرعاملی او را امضا کند و مدیرعامل بعدی سرخ پوشان مجید صدری باشد.

راست یا دروغ این صحبت ها گردن نزدیکان مجید صدری و رسانه طرفداری این موضوع را تایید یا تکذیب نمی کند و منتظر می ماند سرپرست موقت باشگاه به صورت رسمی اعلام کند چه زمانی پول گابریل کالدرون به حساب او واریز می شود؟ وکیل کالدرون می گوید باشگاه هنوز هیچ تماسی با ما نگرفته است.

مجید صدری تاکنون چنین صحبت هایی را به صورت مستقیم انجام نداده است و البته به نظر می رسد از نوع رفتارهای او هم می توان به این موضوع پی برد که مجید صدری از مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس مطمئن است و این موضوع حتی در محفل های خصوصی هم شنیده شده که صدری اطمینان دارد مدیرعامل بعدی پرسپولیس خود او است یا حداقل در ظاهر ادعا می کند وزارت ورزش به او اطمینان داده است اما نزدیکانش چنین اعتقادی ندارند و تصور می کنند صدری نسبت به آینده خود نامطمئن است. همین چند روز قبل، یکی از همراهان صدری مدعی شده بود وزارت ورزش با پا در هوا نگه داشتن مجید صدری، در حقیقت باشگاه پرسپولیس را بلاتکلیف نگه داشته چراکه صدری اگر بداند قطعا مدیرعامل است، طرح های درآمدزای خود را به اجرا می گذارد!

پیش از این صحبت ها، مهدی رسول پناه هم از وزارت ورزش قبلی گلایه داشت چرا که مدعی بود تلاش زیادی کرده تا منابع مالی مناسب را برای پرسپولیس فراهم کند و حتی گاهی از جیبش هم زده و همچنین خودش را پیش آدم های مختلف بدهکار کرده تا مشکلات مالی سرخ پوشان را به حداقل برساند ولی با وجود همه این تلاش ها، او از کار برکنار شد و مطالباتش را هم ندادند.

حالا گویا مجید صدری هم با همین دغدغه مواجه شده است و باید دید سرانجام سرنوشت مدیرعامل بعدی پرسپولیس چه می شود؟

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی