تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مسی در بازی با لایپزیگ غایب است

مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن به طور قطع در دیدار تیمش غایب در لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیک غایب خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۳۳۲۱
۱۴:۵۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

غیبت مسی در دیدار با لایپریگ

دیدارنیوز - به نقل از گت فوتبال نیوز فرانسه، از هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش صف آرای خواهد کرد و در آستانه این بازی باشگاه پاری سن ژرمن لیست بازیکنانش برای این دیدار را منتشر کرد که نام لیونل مسی در این لیست دیده نمی‌شود. با این وجود کیلیان ام باپه بعد از غیبت در دیدار ابتدای هفته، در لیست تیم پاریسی برای دیدار مقابل لایپزیش حضور دارد.

شنیده‌ها حاکی از مشکل همسترینگ پای چپ مسی و همچنین زانو درد این بازیکن است که باعث شد او در بازی مقابل لیل هم تعویض شود. سرخیو راموس هم همچنان در دوران نقاهت از مصدومیت خود به سر می‌برد و انتظار می‌رود در روز‌های آینده به تمرینات تیم اضافه شود و در دیدار مقابل لایپزیش غایب است. مارکو وراتی و پاردس نیز دیگر غایبان تیم پاریسی خواهند بود.

پاری سن ژرمن در حال حاضر در گروه خود با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین است و در دور رفت مسابقات توانسته است لایپزیش را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی