تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آگوئرو پس از عمل قلب: حالم خوب است

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا که به دلیل مشکل قلبی مجبور به عمل شد بعد از عمل اعلام کرد حالش خوب است و روحیه خوبی دارد.

کد خبر: ۱۱۳۲۹۴
۱۲:۳۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

عمل قلب آگوئرو مهاجم بارسلونا

دیدارنیوز - سرخیو آگوئرو در بازی مقابل آلاوس از ناحیه قلب احساس درد داشت و به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته مشخص شد که او به دلیل عمل قلب برای سه ماه از میادین دور خواهد بود.

آگوئرو در شبکه‌های اجتماعی از پیام‌های هواداران بارسلونا پس از این حادثه تشکر کرد. آگوئرو گفت: "حالم خوب است و روحیه خوبی دارم تا روند بهبودی را پشت سر بگذارم. می‌خواهم از همه شما به خاطر پیام‌های محبت آمیز و حمایتی که امروز قلبم را قوی‌تر کرده تشکر کنم. "

آریتم قلبی برای آگوئرو چه معنایی دارد؟

نوربرتو دباگ، متخصص قلب آرژانتینی، توضیحی در مورد معنای آریتمی قلبی برای یک ورزشکار به مردم ارائه کرد. دباگ به روزنامه اوله توضیح داد: "آریتمی را می‌توان در عرض ۲۴ ساعت بررسی کرد، تشخیص از قبل این روز‌ها مشخص شده است. آریتمی‌های بطنی پیچیده‌ترین هستند، زیرا به ساختار قلب آسیب وارد می‌کنند، در حالی که آریتمی‌های دهلیزی خوش خیم‌تر هستند که با دارو قابل حل هستند. ما هیچ جزئیاتی در مورد بیماری آگوئرو نداریم، اما زمان زیادی طول نخواهد کشید تا بفهمیم او در چه زمانی دوباره بازی خواهد کرد که به زمان آریتمی تشخیص داده شده بستگی دارد. "

منبع: ایلنا
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی