تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ساکت الهامی سه ماه ساکت می‌شود؟!

سرمربی نساجی که در دیدار با گل گهر نسبت به تصمیم داوری معترض بود حالا با نظر عضو کمیته انضباطی احتمالا جریمه ۳ ماه تعیلیقی او اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۳۲۸۳
۱۲:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ساکت الهامی سه ماه ساکت می‌شود؟!

دیدارنیوز - ساکت الهامی جنجال ساز شد. او در بازی گل گهر و نساجی، در حالی که تصور می‌کرد داور بازی تصمیم اشتباه گرفته، لب خط از کوره در رفت. اخراج شد، بطری را شوت کرد و با حرکات دست به شدت اعتراض می‌کرد.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

این رفتار او باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز واکنش نشان دهد. حسین عبداللهی عضو این کمیته به خبرگزاری فارس گفت: «در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار نساجی و گل گهر سیرجان و اخراج ساکت الهامی به دلیل اعتراض به داور اظهار داشت: آقای الهامی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی آینده محروم است و نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. این مربی ۳ ماه محرومیت تعلیقی دارد و طبیعتا بعد از گزارش ناظر بازی اعضای کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد. فعلا گزارش نهایی از فدراسیون به کمیته انضباطی ارسال نشده است. در صورت جمع شدن گزارشات موارد اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

فیلم درگیری او با موعود بنیادی‌فر را در زیر می‌توانید ببینید: 

برچسب ها: ساکت الهامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی