تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

روزنامه اوجوگو: زوج طارمی و اوانیلسون ترکیب انفجاری پورتو هستند

یک روزنامه پرتغالی با بررسی عملکرد مهدی طارمی و اوانیلسون در خط حمله پورتو این زوج خط حمله ترکیب انفجاری در این تیم هستند.

کد خبر: ۱۱۳۲۶۸
۱۱:۰۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

درخشش طارمی در پورتو

دیدارنیوز - شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف بواویشتا رفت و با درخشش مهدی طارمی به برتری ۴ بر یک رسید.

طارمی در این مسابقه ۲ پاس گل به مهاجم دیگر پورتو به نام «اوانیلسون» داد و باعث شد تا آمار گلزنی این ستاره برزیلی به ۳ گل افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

ستاره کشورمان اکنون با ۷ گل در کنار لوئیز دیاز، دیگر بازیکن پورتو در صدر گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد و با ۳ پاس گل نیز، بهترین بازیکن در گلسازی است.

امروز روزنامه اوجوگو زوج طارمی و اوانیلسون را ترکیبی انفجاری نامید و مدعی شد که این خط حمله پورتو می‌تواند موفق‌تر از قبل عمل کند. این روزنامه نوشت که تعداد گل‌ها، ضربات و موقعیت‌های پورتو با زوج طارمی و اوانیلسون افزایش یافته است.

فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در سن سیرو میهمان میلان خواهد بود و باید دید ستاره کشورمان چه عملکردی در این مسابقه به نمایش می‌گذارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی