تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
سرپرست معاونت وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی:

جوانی، بارزترین و ارزشمندترین مزیت سرمایه انسانی نفت و گاز اروندان است

نشست بررسی مسائل و مشکلات منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان با حضور سرپرست معاونت وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و تنی چند از مدیران ارشد صنعت نفت دوشنبه 10 آبان برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۳۲۳۱
۲۲:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

جوانی، بارزترین و ارزشمندترین مزیت سرمایه انسانی نفت و گاز اروندان است

دیدارنیوز خوزستان:دکتر مهدی علی مددی جوانی را مزیتی ارزشمند برای سرمایه های انسانی نفت و گاز اروندان برشمرد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و با اشاره به موارد مطرح شده از سوی مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص مشکلات ساختار سازمانی، منازل و امور رفاهی کارکنان رسمی این شرکت علاوه بر مسائل مرتبط با طبقه بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث و تنوع قراردادهای منعقد با نیروی انسانی غیر رسمی شرکت گفت: ما در کنار کارکنان نفت و گاز اروندان خواهیم بود و با نگاهی کاملا متفاوت نسبت به گذشته، رفع موانع پیش روی منابع انسانی را در اولویت قرار داده و موجبات رضایتمندی این سرمایه جوان را فراهم خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه زین پس پایش مداوم شرایط نیروی انسانی شرکت نفت و گاز اروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد را به صورت جدی پیگیری می کنیم تا در بازه کوتاه مدت، مشکلات کلیه نیروها اعم از رسمی و غیر رسمی را مرتفع سازیم.


مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این نشست و تاکید بر توسعه منابع انسانی به عنوان یکی از اولویت های اصلی شرکت اظهار داشت: شرکت نفت و گاز اروندان جایگاه دوم کشور را در عرصه تولید دارد اما هنوز ماهیت و جایگاه اصلی خود را نیافته است؛ کارکنان این شرکت علاوه بر منازل سازمانی، از امکانات درمانی، رفاهی، درمانی مختص به خود نیز بی بهره می باشد. امید می رود این مشکلات به زودی مرتفع و سطح انگیزش تلاشگران متعهد شرکت ارتقاء یابد.


مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران غرب کارون را یک تمدن نوین نفتی توصیف کرد و با اشاره به اینکه بهره برداری از میادین پیچیده ی غرب کارون بر عهده نفت و گاز اروندان است، یادآور شد: پیچیدگی توسعه و تولید در غرب کارون که منتج از آبی-خاکی بودن میادین و فن آوری خاص تولید در این عرصه است، مستلزم بهره جویی از نیروی انسانی دارای دانش روزآمد فنی، عملیاتی، تعمیراتی و مهندسی می باشد.


دکتر ناصر مولایی افزود: وجود این سرمایه انسانی هم فرصت است هم تهدید، بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تصمیمات درست، مسیر فعالیت را برای این سرمایه ارزشمند هموار نمود.

گفتنی است مهندس سعید ابراهیمی، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان نیز ضمن ارائه گزارشی از آمار مربوط به نیروی انسانی شرکت، بهبود یا اختصاص فوق العاده های پرداختی به کارکنان، بهبود حقوق و دستمزد نیروهای مدت موقت، ساماندهی وضعیت نیروهای پیمانکاری جهت ثبت اطلاعات آنها در سامانه نیروهای پیمانکاری را خواستار شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی