تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

احتمال حذف بند ۴ لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمسیون

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع مجدد لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات موافقت کردند.

کد خبر: ۱۱۳۱۹۵
۱۴:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

احتمال حذف بند ۴ لایحه رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی ماده ۴ لایحه رتبه بندی معلمان پیشنهاد حذف کل این ماده را بررسی کردند و در نهایت پس از استماع توضیحات یک نماینده با توجه به ابهامات موجود در ماده ۴ در خصوص تعیین وضعیت معلمانی که مدرک پایین‌تر از کارشناسی دارند با ۱۹۵ رای موافق با ارجاع این لایحه به کمیسیون آموزش و تحقیقات جهت بررسی مجدد و رفع ابهامات آن اقدام شود.

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه بیان کرد: بنده نیز در جلسات قبلی در خصوص ابهامات موجود در بحث معلمانی که دارای مدرک کاردانی هستند اشاره داشتم، اکنون نیز این ابهام وجود دارد و ما از ماده ۴ به بعد این لایحه را مجددا به کمیسیون باز می‌گردانیم و از کمیسیون می‌خواهیم ظرف ۱۰ روز آینده حتما ابهامات را رفع کند و مجددا این لایحه جهت بررسی به صحن مجلس باز گردد.

نمایندگان در جلسه قبلی نیز این لایحه را جهت رفع ابهام به کمیسیون آموزش و تحقیقات باز گردانده بودند.

منبع: روز نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی