تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بعد از افتادن در تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود

نمایش «بعد از افتادن» با تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده از امروز دوشنبه ۱۰ آبان در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود.

کد خبر: ۱۱۳۱۹۱
۱۴:۲۵ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

تئاتر بعد از افتادن در تماشاخانه مولوی

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «بعد از افتادن» نوشته روزبه کاظمی، کار حسین حسینیان و با تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود. این نمایش پیش از این در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران روی صحنه رفته و موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین بازیگر زن و مقام دوم نمایشنامه‌نویسی از این جشنواره شده است.

در این نمایش که هر روز (جز شنبه‌ها) در ۲ نوبت و راس ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ و به مدت زمان ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود، سپهر طهرانچی، مرجان اتفاقیان، عرفان امین، احسان قره داغی و شایسته سجادی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش «بعد از افتادن» آمده است: خانواده‌ای در خانه تلویزیون می‌بینند. پیک وارد خانه می‌شود. با آن‌ها تلویزیون می‌بیند.

دیگر عوامل این نمایش بدین شرح هستند:مدیر پروژه: روح الله زندی، مشاور کارگردان: بهنام نوایی، طراح صحنه و لباس: مریم نورمحمدی، طراح موسیقی: علی علوی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح پوستر: سیدمهدی موسوی تبار، عکاس: محمد عبدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرحسین بیات، مدیر صحنه: احمدرضا خانی، منشی صحنه: امیرحسین اسماعیلی، دستیار تولید: سعید مومنی، امیرحسین جلالیان، مسعود عزیزی ساخت دکور: سید مصطفی طباطبایی، احمد نیک آیین، دوخت لباس: اصغر عزیزی، دستیاران طراح نور: رضا رضایی، محمدحسین کوزه گر، ریحانه جمشیدیان، ابوالفضل نوروزی اشاره کرد.

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی