تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اعلام برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز ۱۳ آبان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی با عنوان «فرزندان ایرانیم» برگزار می‌کند.

کد خبر: ۱۱۳۱۷۰
۱۳:۱۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز ۱۳ آبان

دیدارنیوز ـ روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، سازمان فرهنگی هنری ویژه برنامه‌هایی به عنوان «فرزندان ایرانیم» با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی بین نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند.

همزمان با روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی فرهنگ‌سرای مقاومت در خیابان طالقانی برپا می‌شود. در این فرهنگ‌سرا برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار و محصولات فرهنگی بین مخاطبان توزیع می‌شود. آنچه در فرهنگ‌سرای مقاومت مورد تاکید ویژه است استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت و همچنین زنده نگه‌داشتن رخداد‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان عمومی، شناساندن انقلاب اسلامی به عنوان یک ملت استکبارستیز به همه قدرت‌های شیطانی و حمایت از ملت‌های عدالت‌خواه جهان است.

فرهنگ‌سرای مقاومت در ۱۲ بخش تشکیل شده است که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه کتاب، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی، هم‌عهدی با شهدای دانش‌آموز، عکاسی هنر مقاومت، گریم و توزیع پرچم، گزارشگر انقلاب، مسابقه گوی و میدان و رهایی بادکنک به رنگ پرچم اشاره کرد.

مسابقه ادبی «از فهمیده تا لندی» با مشارکت کانون‌های ادبی مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان آبان آثار ادبی خود با محوریت دانش‌آموزان شهید به خصوص حسین فهمیده و علی لندی در قالب دل‌نوشته در فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۰۲۵۶۶۰۹۴۵ ارسال کنند و تمامی آثار ارسال شده پس از پایان مهلت ارسال، داوری شده و به هر یک از ۱۰ اثر برتر این مسابقه مبلغ ۱۰ میلیون ریال و به ۲۰ اثر شایسته تقدیر مبلغ ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

همچنین کمیک موشن «چهل سردار» با موضوع شهید لندی تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همچنین تمامی مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه به مناسبت روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، برنامه‌های متنوع تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی