تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

فیلم زالاوا به دنبال جمجمه نقره‌ای جشنواره وحشت موربیدو

فیلم سینمایی «زالاوا» در ادامه حضور جهانی خود در بخش رسمی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم موربیدو، مهم‌ترین رویداد فیلم‌های ژانر وحشت آمریکای لاتین به نمایش درمی‌آید.

کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
۱۳:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

فیلم زالاوا و جمجمه نقره‌ای جشنواره وحشت موربیدو

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی فیلم، چهاردهمین فستیوال بین‌المللی فیلم «موربیدو» از ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر (۶ تا ۱۱ آبان) با هدف معرفی آثار متفاوت سینمایی ژانری بکر از سراسر جهان هر ساله در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود. نماد فرهنگی فستیوال فیلم «موربیدو»، جشن مردگان مکزیک است که تندیس جمجمه نقره‌ای به عنوان تندیس رسمی این جشنواره، به برگزیدگان اهدا می‌شود.

فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله برادری سال گذشته در روستای شیان کردستان و خرم‌رود همدان در ۴۹ جلسه فیلمبرداری شد و در دو ماه گذشته در جشنواره‌های فیلم ونیز، تورنتو، فانتاستیک فِست تگزاس، سائوپائولو، فیلادلفیا و فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ به نمایش درآمده است.

این فیلم با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین‌العابدین در تدارک برنامه‌ریزی برای اکران سراسری در آذر سال جاری است. زالاوا در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه مخاطبان و داوران قرار گرفت و در ده بخش نامزد دریافت سیمرغ شد و علاوه بر سه سیمرغ بهترین کارگردان اول، بهترین فیلم‌نامه (آیدا پناهنده، تهمینه بهرام، ارسلان امیری) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پوریا رحیمی سام)، در نخستین حضور جهانی، جایزه بزرگ سی‌وششمین هفته منتقدان فیلم ونیز، جایزه فیپرشی بهترین فیلم از هشتادوهفتمین جشنواره فیلم ونیز و همچنین جایزه بهترین فیلم بخش Next Wave از هجدهمین جشنواره فانتاستیک فست آمریکا را دریافت کرده است.

دیگر بازیگران این فیلم فریدون حامدی، شاهو رستمی، باسط رضایی، صالح رحیمی، زاهد زندی، وریا امینی، داریوش کریم رئوف، لیلا بیگی، مهسا حجازی، مسعود بیگلری، سالار زارعی، کردوان بوستان، اسد هوشمند، آذین کنعانیان و رومینا حاجی حسنی هستند.

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی