تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلیس بر قصور سازمان محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران تأکید کرد

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بار دیگر بر قصور سازمان محیط زیست در ماجرای تصادف اتوبوس خبرنگاران و مرگ ۲ خبرنگار در این حادثه تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۳۱۵۷
۱۲:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

قصور سازمان محیط زیست در حادثه اتوبوس خبرنگاران

دیدارنیوز ـ سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش فصلی روسا و فرماندهان پلیس راهور که در محل شهرک آزمایش برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره رأی نهایی پلیس در ماجرای حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران که به مرگ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا منجر شده بود، گفت: ما در همین ماجرای اتوبوس خبرنگاران نیز سهم تمام دستگاه‌ها را مشخص کردیم و گزارش نهایی آن را به دستگاه قضایی ارسال کردیم.

وی افزود: براساس بررسی‌هایی که در شورای ترافیک انجام شد، تخلف راننده در وقوع این تصادف محرز شد، اما دیگر بخش‌ها نیز سهم داشتند؛ از جمله نقص فنی اتوبوس و قصور سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان میزبان در تأمین وسیله مناسب برای این مأموریت بود که ما سهم هر کدام را مشخص کرده و به دادسرا تحویل دادیم.

گفتنی است روز دوم تیر امسال، اتوبوس خبرنگاران محیط زیست ایران در مسیر فرعی پیرانشهر به نقده در استان آذربایجان غربی واژگون شد و دو نفر از خبرنگاران جوان حوزه محیط زیست (مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی) جان خود را در این سانحه هولناک از دست دادند. تعداد زیادی از خبرنگاران نیز به شدت مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. با گذشت ۵ ماه از وقوع حادثه هنوز پرونده آن باز است و هنوز مقصر پرونده به طور صد درصد مشخص و اعلام نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی