تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کنته جانشین نونو اسپریتو می‌شود؟!

آنتونیو کونته که به عنوان جانشین اوله گونار سولسشیر در منچستریونایتد مطرح شده بود اکنون مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۳۱۳۹
۱۱:۱۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

کنته جانشین نونو اسپریتو در تاتنهام می شود

دیدارنیوز - جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد، تاتنهام وضعیت نونو اسپریتو سانتو را بررسی می‌کند و در حال حاضر وی به اخراج از این تیم نزدیک است.

در صورت برکناری نونو، اسپرز به سراغ نفر اول لیست خود یعنی آنتونیو کونته خواهد رفت و ممکن است این بار کونته به تاتنهام پاسخ مثبت بدهد. در تابستان، شرایط برای همکاری کونته و باشگاه تاتنهام وجود نداشت، اما اکنون اوضاع فرق کرده است. این سرمربی ایتالیایی می‌خواهد به عرصه مربیگری بازگردد و با توجه به اینکه سولسشر فعلا در شغل سرمربیگری منچستر یونایتد ابقا شد، کونته می‌تواند پیشنهاد فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام را ارزیابی کند.

اگر کونته بخواهد پیشنهاد این باشگاه لندنی را بپذیرد از آن‌ها ضمانت یک پروژه مهم فنی و اقتصادی را طلب خواهد کرد، این وابسته به اسپرز است که یک قرارداد چند ساله به کونته ارائه دهد و با تقویت ترکیب، این تیم را رقابتی‌تر کند تا این سرمربی متقاعد شود. ساعات آینده تعیین کننده است و امروز می‌تواند روز مناسبی برای جواب مثبت کونته به تاتنهام باشد (اگر نونو اخراج شود).

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی