تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پاریس به دنبال فسخ قرارداد با راموس است

سرخیو راموس مدافع اسپانیایی باشگاه پاری‌سن زرمن با مصدومیت طولانی مدت خود هنوز نتوانسته به شرایط بازی برسد و حالا خبر رسیده که باشگاه متمول پاریسی به دنبال فسخ قرارداد با اوست.

کد خبر: ۱۱۳۱۳۶
۱۰:۵۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

پاریس ‌سن زرمن به دنبال فسخ قرارداد با راموس

دیدارنیوز - راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد، اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.

طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی اس جی ایجاد شود و به نظر می‌رسد که آن‌ها دیگر نسبت به آینده این مدافع در پارک دو پرنس خوش‌بین نیستند.

لو پاریزین روز یکشنبه با انتشار گزارشی مدعی شد که پی اس جی به صورت جدی در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد با سرخیو راموس است.

این روزنامه باور دارد که این باشگاه فرانسوی به این نتیجه رسیده که عقد قرارداد با این مدافع ۳۵ ساله اقدامی اشتباه بوده و ممکن است پیش از آن که او حتی یک بار با پیراهن این تیم در مسابقه‌ای رسمی به میدان برود، به همکاری با او پایان دهند.

اکیپ، دیگر روزنامه معتبر فرانسوی، نیز به نوعی خبر لو پاریزین را تایید کرده و مدعی شده که پی اس جی به این باور رسیده که احتمال بازگشت راموس به سطح اول فوتبال بسیار کم شده است.

مشکلات متعددی در زانو و ماهیچه پا از سوی تیم پزشکی باشگاه تشخیص داده شده و در عین حال این بازیکن مدت زمان زیادی را صرف درمان مصدومیت‌هایش کرده، اما هنوز آمادگی حضور در میدان را ندارد.

راموس پیش از پیوستن به پی اس جی، مصدومیت جدی و طولانی را در رئال مادرید نیز سپری کرده بود و به نظر می‌رسد که دنیای فوتبال دیگر شاهد درخشش تحسین برانگیز این بازیکن در زمین نخواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی