تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ستاره هلندی پاری‌سن زرمن در لیست فروش قرار می‌گیرد

جورجینیو واینالدوم اگر روند نیمکت نشینی هایش در پی اس جی ادامه داشته باشد، در فهرست فروش قرار خواهد گرفت و خود او نیز از این مساله استقبال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۳۱۰۲
۱۵:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

واینالدوم در لیست فروش پاریس

دیدارنیوز - پی اس جی تابستان امسال موفق شد جورجینیو واینالدوم را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با لیورپول به پایان رسیده بود و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به نتیجه نرسید تا او آنفیلد را ترک کند.

این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرده بود، اما دوران سختی را پس از انتقال به پارک دو پرنس در ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ تجربه کرده است.

واینالدوم نتوانسته مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی را به خود متقاعد و تبدیل به یک نیمکت‌نشین محض شده است. ستاره هلندی با امیدواری فراوان لیورپول را به مقصد پاریس ترک کرد، ولی خیلی زود متوجه اشتباه خود شده است.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، سران پی اس جی از همین حالا به جذب جانشین واینالدوم فکر می‌کنند و قصد دارد مارسلو بروزوویچ ستاره کروات اینتر را جذب کنند.

قرارداد بروزویچ در پایان فصل تمام خواهد شد و هرچند مذاکرات تمدید او با اینتر مدتی است شروع شده، ولی اگر پیشنهاد پاریس در ژانویه برسد، به طور جدی آن را بررسی خواهد کرد. بروزوویچ چه زیر نظر آنتونیو کونته و چه حالا با سیمونه اینزاگی، هافبک ثابت و بی جانشین نراتزوری است. او سال گذشته نیز مورد توجه پی اس جی قرار داشت، ولی ترجیح داد در اینتر بماند و فصل گذشته قهرمانی سری آ را جشن گرفت.

پی اس جی برای واینالدوم مبلغی پرداخت نکرد، ولی اکنون می‌تواند با فروش او رقم قابل توجهی به دست بیاورد. ضمن اینکه در صورت جذب بروزوویچ، او نیز رایگان به پاریس منتقل خواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی