تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زلاتان: امباپه حتی نزدیک به بهترین بازیکن جهان هم نیست

از نظر من کیلیان باید مزه خون را بچشد او فعلا در یک ساحل امن به سر می‌برد که از نظر من برای فوتبالیستی با کیفیت او، اتفاق خوبی نیست و فاصله زیادی با بهترین بازیکن جهان دارد.

کد خبر: ۱۱۳۰۹۹
۱۹:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

زلاتان: امباپه حتی نزدیک به بهترین بازیکن جهان هم نیست

دیدارنیوز - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در پی اس جی یکی اسطوره محسوب می‌شود. او بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ بهترین بازی‌ها را برای پاریس انجام داد و مقطعی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز بود، ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود. روز‌های خوب او در پاریس هنوز در خاطر علاقه‌مندان به این تیم مانده و یک ستاره محبوب محسوب می‌شود.

زلاتان در ۴۰ سالگی نیز همچنان به فوتبال ادامه می‌دهد و یکی از بازیکنان تعیین کننده میلان است. او فعلا در فکر بازنشستگی نیست و اعتقاد دارد سن تنها یک عدد است.

یک سال پس از جدایی او از پی اس جی بود که کیلیان امباپه از موناکو راهی پاریس شد و در ۱۷ سالگی تبدیل به گران‌ترین بازیکن جوان دنیا شد. برای جذب او ۱۸۰ میلیون یورو هزینه شد. کیلیان در پنجمین فصل حضورش در پاریس یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و بسیاری معتقدند در آینده‌ای نه چندان دور، می‌تواند فاتح توپ طلا شود، ولی از نظر زلاتان او هنوز با این هدف فاصله دارد.

ستاره سوئدی که با تله فوت صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی در مورد امباپه گفت: «من عاشق امباپه ام و فوتبالش را بسیار دوست دارم، ولی معتقدم او در حاشیه امنیت به سر می‌برد و شرایط برایش بسیار راحت است. از نظر من کیلیان باید مزه خون را بچشد. او نیاز به این دارد که اطرافیانش به وی بگویند بهترین بازیکن دنیا نیست و با این سطح فاصله زیادی دارد. باید خونش به جوش بیاید، باید عصبانی شود و انگیزه اش مضاعف شود. او فعلا در یک ساحل امن به سر می‌برد که از نظر من برای فوتبالیستی با کیفیت او، اتفاق خوبی نیست.

امباپه یکی از بازیکنان جوانی است که چند سالی است بین ۱۰ بازیکن برتر دنیا قرار دارد، ولی همچنین می‌توان به ارلینگ هالند اشاره کرد و البته خودم. کیلیان برای بهترین شدن هنوز کار دارد. او هنوز نزدیکش هم نیست.»

زلاتان در ادامه صحبت هایش و در مورد رمز و راز ماندنش در اوج گفت: «همیشه می‌خواستم ثابت کنم ۴۰ سالگی پایان فوتبال نیست. اینکه سن فقط یک عدد است. هنوز شور و اشتیاق بالایی دارم و می‌توانم به کاری که دوست دارم ادامه دهم. البته که نمی‌توانم ۵ یا ۱۰ سال دیگر هم فوتبال بازی کنم، ولی به اندازه کافی باهوش هستم. تا زمانی که به من بگویند نیازی به تو نداریم و باید بروی، بازی خواهم کرد و یا زمانی که خودم به این درک برسم که واقعا زمان خداحافظی است.»

بهترین بازیکن دنیا بودن: «خیر، من بهترین بازیکن دنیا نیستم. زمانی که بگویی من بهترینم، دیگر چیزی برای سورپرایز کردن خودت نداری. در مورد بازنشستگی باید بگویم که نیازی به اثبات خودم به کسی ندارم. نمی‌خواهم پس از بازنشستگی احساس پشیمانی کنم. الان به دنبال کسب موفقیت با میلان در لیگ هستم. باید به فتح اسکودتو باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم این رویا را محقق کنیم. باید سعی و تلاش و فداکاری کرد. باید اعتقاد داشت و این‌ها لغاتی کلیدی هستند. بدون این‌ها نمی‌توان به موفقیت رسید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی