تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ناصری تأکید کرد؛

شرکت هفت‌تپه سودده می‌شود/ حقوق مهرماه کارگران به‌زودی پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه تأکید کرد که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به‌زودی به شرکتی مهم و سودده تبدیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۳۰۷۲
۱۴:۳۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

شرکت هفت‌تپه سودده می‌شود/ حقوق مهرماه کارگران به‌زودی پرداخت می‌شوددیدارنیوز خوزستان:دکتر عبدعلی ناصری پنجشنبه شب در نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت در اهواز گفت: پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی از جمله تعیین فوری هیئت مدیره و مدیرعامل، تسویه همه مطالبات کارگری، آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن و انجام بیمه کارگران و بیمه تکمیلی صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایتمندی کارگران این شرکت حاصل شد.

وی با اشاره به تأثیر این اقدامات بر احیای شرکت هفت تپه افزود: که کارگران اکنون با تمام انرژی پای کار هستند تا براساس وفاق حاصل شده دوباره این شرکت به روزهای اوج خود برگردد.
ناصری در ادامه از پرداخت قریب‌الوقوع حقوق مهرماه کارگران هفت تپه خبر داد و گفت، زندگی و معیشت کارگران و مسائل رفاهی آنها در اولویت برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اعلام ادامه کشت نیشکر در زمین‌های آسیب دیده هفت تپه باتوجه به شرایط جوی، گفت که ما امسال سعی می‌کنیم در حد ۵۰۰ هکتار عملیات کشت را انجام می‌دهیم. همچنین برداشت ۳۰۰ هزار تن نیشکر موجود از قبل را نیز ان شاءالله به زودی آغاز خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار کرد، بی شک برخی از مشکلات حقوقی باقیمانده از مدیریت قبلی همچون واگذاری بخش‌های مختلف در این شرکت همچنان پابرجا هستند که ما انتظار داریم دستگاه قضا در کنار ما باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی