تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مظاهری در استانه جدایی از استقلال قرار گرفت

رشید مظاهری قصد جدایی از استقلال را دارد و به نظر می‌رسد این بار مقصد او فولاد است وی پیش از این یک بار حتی قراردادش را هم با این باشگاه فسخ کرد، اما با درخواست مصطفی آجورلو دوباره به این باشگاه برگشت.

کد خبر: ۱۱۳۰۶۵
۱۴:۰۴ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

جدایی مظاهری از استقلال

دیدارنیوز - از صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اینطور برداشت شد که رشید مظاهری قصد جدایی از استقلال را دارد و به نظر می‌رسد این بار مقصد او فولاد است.

رشید مظاهری از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد بار‌ها قصد جدایی از این تیم را داشت و یک بار حتی قراردادش را هم با این باشگاه فسخ کرد، اما با درخواست مصطفی آجورلو دوباره به این باشگاه برگشت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مهاجم خارجی محبوب را جذب کرد

مطابق پیش بینی‌ها رشید مظاهری با شروع فصل به دروازه بان نیمکت نشین استقلال تبدیل شد و حالا دوباره شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن به گوش می‌رسد.

در این بین مظاهری دقیقا مثل بار‌های قبلی که قصد جدایی از استقلال را داشت این شایعه را در میکسدزون تکذیب کرد، اما فرهاد مجیدی وقتی با سوالی در مورد احتمال پیوستن مظاهری و علیرضا رضایی به فولاد روبرو شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: به هیچ عنوان اجازه جدایی رضایی را نمی‌دهم. او دروازه‌بان بسیار جوانی است قبلاً هم گفته‌ام او می‌تواند ۱۰ سال دروازه بان تیم ملی باشد. به هیچ عنوان اجازه جدایی او را نمی‌دهم، در مورد سایر بازیکنان با باشگاه می‌توانید صحبت کنید.

با این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی مخالفتی با جدایی رشید مظاهری نخواهد داشت و احتمال اینکه او ظرف روز‌های آینده از استقلال جدا شود و با فولاد قرارداد امضا کند بسیار زیاد است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
اقای مجیدی به دیوار پوسیده این حسینی تکیه نده. مثل فینال جام حذفی با تراکتور در جای حساس گند میزنه.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی