تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری: دولت به لایحه رتبه‌بندی معلمان پایبند است

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر پایبندی دولت به لایحه رتبه بندی و ارتقای معیشت معلمان، گفت: نمایندگان باید بار مالی این لایحه را طوری افزایش ندهند که امکان اجرای آن وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۱۱۳۰۳۷
۱۲:۲۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

پایبندی دولت به لایحه رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز ـ سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: همانطور که معلمان و مردم در جریان هستند لایحه رتبه بندی از سوی دولت دوازدهم به مجلس تقدیم شد. رییس جمهوری قائل به اجرای این لایحه هستند و در این که وضع معیشتی و منزلتی معلمان ارتقا پیدا کند هیچ تردیدی وجود ندارد و همه درباره آن اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به تبادل نظر دولت و مجلس درباره این لایحه اظهار کرد: در مورد اعداد و رقم بودجه‌ای این لایحه آنچه که دولت ارائه داده و پیشنهاداتی که نمایندگان می‌دهند باید همه چیز روشن و شفاف باشد.


بیشتر بخوانید: لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود


معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: همچنین افرادی که این لایحه شامل آن‌ها می‌شود باید به صورت دقیق‌تر در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شده و نمایندگان مجلس و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی به یک جمع بندی روشن درباره این موارد برسند تا این لایحه در همین سال جاری اجرا شود و بار مالی آن در بودجه سال ۱۴۰۱ مشخص شود.

حسینی تصریح کرد: معلمان مطمئن باشند که هم دولت و هم مجلس در کنار آن‌ها هستند و درصدد هستند که شرایط به نفع آن‌ها تغییر کند.

وی یادآورشد: نماینده دولت در اجرای لایحه رتبه بندی سازمان اموراداری و استخدامی است که اعداد و ارقام معلمان در سراسر کشور و هزینه‌ای که باید دولت تقبل کند را مشخص می‌کند. در این زمینه نماینده آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی با همدلی کار را پیش می‌برند تا به نتیجه روشن برسند و کار اجرا شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: این لایحه باید در مجلس به گونه‌ای مورد بررسی قرار گیرد که شورای نگهبان هم آن را تایید کند و موضوع اصل ۷۵ هم که بحث مالی است، با هماهنگی بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد و امیدواریم این روند سریعتر طی شود و به سرانجام برسد.

حسینی با بیان اینکه دولت به لایحه‌ای که داده است پایبند است و رییس جمهوری بر ارتقای سطح معیشت معلمان تاکید دارد، گفت: اینکه برخی می‌گویند دولت مخالف است، دولت مخالف نیست، اما بحث دولت این است که در کمیسیون آموزش و مجلس بار مالی این لایحه را طوری افزایش ندهند که امکان اجرای آن وجود نداشته باشد.

وی افزود: این لایحه باید با دقت بیشتری بررسی شده و افرادی که تحت شمول این لایحه قرار می‌گیرند مشخص شود تا بتوان آن را اجرا کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی