تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

انتقاد شدید عضو جبهه پایداری از قالیباف و دادستان کل کشور

علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در یادداشتی به شدت از محمد باقر قالیباف رئیس مجلس و محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور انتقاد کرد. او با دفاع از رسانه رجانیوز مواضع این افراد را تعجب برانگیز خواند.

کد خبر: ۱۱۳۰۳۴
۱۲:۰۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

علی خضریان قالیباف صافی گلپایگانی منتظری

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که استکبارستیزی‬⁩ فصل مهمی از آموزه‌های ⁧‫انقلاب اسلامی‬⁩ است که دوگانه‌سازی آن با معیشت مردم از سوی جریان تحریف بار‌ها و بار‌ها از سوی ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ محکوم شده است. تاکید بر اصول انقلاب و اسلام انقلابی اهانت به مرجعیت نیست، بلکه تلاش برای حراست از بنیان‌های معرفتی حرکت تاریخی امام (ره) است.

علی خضریان یادداشتی با عنوان «دفاع از مرجعیت امام (ره)» را در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داد که در زیر می‌خوانید:

«حضرت آیت‌الله ⁧‫صافی گلپایگانی‬⁩ از جمله مراجع بصیر و زمان‌شناس‌اند که در دوره شکل‌گیری و قوام نظام اسلامی نقش برجسته‌ای در هدایت نهاد خطیر شورای نگهبان داشته‌اند. وجه علمی و برجستگی فقاهتی ایشان نیز همواره زبانزد نسل‌های مختلف حوزه‌های علمیه بوده است.

نهاد علم و ⁧‫مرجعیت‬⁩ از نقاطی است که دشمن همیشه تلاش داشته تا آن را در برابر نظام و انقلاب قرار داده و از غبار برخاسته از این فتنه به نفع خود بهره‌برداری کنند. آنچه در روز‌های اخیر از سوی رسانه‌های بیگانه و ⁧‫جریان تحریف‬⁩ شاهد بودیم نیز مصداق روشنی از همین اتفاق بود.

این روز‌ها جریان ⁧‫غربگرا‬⁩ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اقدام جریان انقلاب و رسانه انقلابی ⁧‫رجانیوز‬⁩ برای ممانعت از مصادره به مطلوب فرمایش ایشان را نیز دست‌مایه ⁧‫فتنه‬⁩ جدیدی کند که بحمدالله با موضع‌گیری به‌هنگام این رسانه، به خواسته خود نرسیدند.

در این میان، اما تعجب از مواضع دادستان کل کشور و رئیس مجلس است. همین چندماه پیش یک روزنامه‌نگار هتاک که از قضا از حامیان پروپاقرص جناب قالیباف محسوب می‌شود، هر آنچه از کلام ناسزا بود نثار عالم ربانی فقید، حضرت علامه ⁧‫مصباح یزدی‬⁩ (ره) و همچنین- با تأسف و شرم فراوان- خانواده ایشان نمود.

جالب اینکه بیانیه‌ها و مطالبات تشکل‌های حوزوی، دانشگاهی و مردمی در آن دوران مورد بی‌توجهی کامل حضرات آقایان ⁧‫منتظری‬⁩ و ⁧‫قالیباف‬⁩ قرار گرفت و حتی از کوچکترین موضع‌گیری خنثی در برابر آن فرد هتاک که نوشته‌هایش نه نقادی فکری بلکه تماما هتاکی بود، دریغ ورزیدند!

حال چه شده که نقد ناصحانه جریان انقلابی و تاکید بر مواضع حضرت ⁧‫امام خمینی‬⁩ (ره) با تیغ پیگیری قضایی روبرو می‌شود و رئیس مجلس در محکومیت و توصیه به رعایت اخلاق همسو با جریانی که سوابقشان نه سنخیتی با اندیشه و سیره امام راحل دارد و نه با مرجعیت انقلابی نسبتی دارند، پیش‌قدم می‌شود؟

استکبارستیزی‬⁩ فصل مهمی از آموزه‌های ⁧‫انقلاب اسلامی‬⁩ است که دوگانه‌سازی آن با معیشت مردم از سوی جریان تحریف بار‌ها و بار‌ها از سوی ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ محکوم شده است. تاکید بر اصول انقلاب و اسلام انقلابی اهانت به مرجعیت نیست، بلکه تلاش برای حراست از بنیان‌های معرفتی حرکت تاریخی امام (ره) است.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
اين اقايان تكليفشان با خودشان هم مشخص نيست و حتي حاضر به قبول توصيه هاي مرجعيت هم نيستند و مرجعي كه انها و روش خطاي انها را تاييد نكند را قبول نميكنند و اين يعني بزرگترين ديكتاتوري
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی