تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اتصال ۳۲۰۰ پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت در کشور

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه‌ای با کارت سوخت در آن‌ها فراهم است.

کد خبر: ۱۱۳۰۳۳
۱۲:۰۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

اتصال ۳۲۰۰ پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت

دیدارنیوز ـ فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ پمپ بنزین در کشور (ساعت ۱۱ یکشنبه ۹ آبان) به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند، افزود: همچنین ۸۰۰ جایگاه در کشور، فقط امکان عرضه بنزین آزاد را دارند.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۸۰ درصد از جایگاه‌های فعال، بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند، گفت: امیدواریم تا پایان امروز تمامی جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان دریافت بنزین با کارت‌های سوخت فراهم باشد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران را ۲۴۰ جایگاه عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲۰ جایگاه نیز در تهران بنزین را با نرخ آزاد عرضه می‌کنند.

گفتنی است: حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه (۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری، عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی