تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آزار و اذیت دختر عطرفروش از سوی ۲ خریدار اینترنتی

دو مرد جوان که در جریان خرید اینترنتی عطر و ادکلن دختر فروشنده را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و یکی از آن‌ها بازداشت شد.

کد خبر: ۱۱۲۹۸۸
۱۶:۲۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

آزار و اذیت دختر فروشنده ادکلن

دیدارنیوز ـ این دو مرد به بهانه خرید عطر و ادکلن مقابل خانه دختر جوان رفتند و او را مورد تعرض قرار دادند. مدتی قبل با شکایت دختر جوانی به نام سحر مأموران پلیس در جریان آزار او قرار گرفتند. سحر که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من در فضای مجازی فعالیت می‌کنم و در اینستاگرام عطر و ادکلن می‌فروشم. چند روز قبل مرد جوانی با من تماس گرفت و سفارش عطر داد. وقتی سفارشش آماده شد قرار بود مقابل خانه‌ام بیاید و آن را تحویل بگیرد. شاکی ادامه داد: دو پسر جوان مقابل در خانه‌ام آمدند و من هم جلوی در رفتم تا عطر‌ها را تحویل بدهم. آن‌ها که فهمیده بودند در خانه تنها هستم یکباره به سمتم حمله کردند. آن‌ها با تهدید من را ساکت کردند و بدون توجه به التماس‌هایم من را آزار دادند. مردان شیطان‌صفت بعد از اذیت و آزار، کارت بانکی‌ام را سرقت کردند و به‌سرعت گریختند.

با طرح این شکایت، دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و پزشکان آزار و اذیت او را تأیید کردند. به‌این‌ترتیب تلاش برای شناسایی دو پسر جوان آغاز شد تا اینکه بعد از گذشت چهار ماه یکی از متهمان به نام داریوش با ردیابی تماس مجازی و نقطه‌زنی شماره تلفنش شناسایی و بازداشت شد.

تلاش برای یافتن متهم دیگر به نام کاوه ادامه داشت، اما ردی از وی به دست نیامد. در نهایت پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. پسر جوان وقتی مقابل قضات دادگاه ایستاد گفت: من شاکی را آزار نداده‌ام. دوستم بود که به او تجاوز کرد؛ اما قبول دارم کارت عابربانک دختر جوان را برداشتم و از کارت او پول برداشت کردم. متهم ادامه داد: آن روز دوستم کاوه با من تماس گرفت و گفت اینترنتی سفارش عطر داده است. او از من خواست همراهش مقابل خانه دختر جوان برویم تا آن را تحویل بگیریم. وقتی مقابل خانه دختر جوان رفتیم کاوه از من خواست برای سرقت وارد منزلش شویم. باور کنید من شاکی را آزار ندادم و کاوه بود که به او تجاوز کرد. من فقط کارت عابربانک او را همراه رمز سرقت و از حساب او مبلغی برداشت کردم. من برای گمراه‌کردن پلیس مبلغ مد‌نظر را از کارت دختر جوان به کارت دیگری واریز و بعد از چند بار جابه‌جایی پول در کارت‌های مختلف آن را برداشت کردم.

دختر جوان که در جلسه تحقیق حضور داشت یک بار دیگر آنچه را برای او اتفاق افتاده بود، توضیح داد و به قضات گفت: بعد از کرونا زندگی من خیلی تحت تأثیر قرار گرفت و برای اینکه بتوانم مخارج زندگی‌ام را تأمین کنم چاره‌ای نداشتم جز اینکه فروش اینترنتی بگذارم. من از کشور‌های دیگر ادکلن وارد می‌کردم؛ البته به صورت شخصی این کار را انجام می‌دادم. عطر‌ها را سفارش می‌دادم و برایم می‌آوردند، بعد که سفارش‌ها می‌آمد آن‌ها را برای فروش می‌گذاشتم و از این راه زندگی‌ام را تأمین می‌کردم. روز حادثه مثل روز‌های دیگر مشتری سفارش ادکلن داد و زیاد خرید کرد. بعد به من گفت خودش برای بردن ادکلن‌ها می‌آید و پول را هم همان زمان واریز می‌کند. وقتی زنگ در خانه به صدا درآمد و من دیدم که مشتری‌ها آمده‌اند در را باز کردم. آن‌ها به زور وارد خانه‌ام شدند و من را مورد آزار قرار دادند. بعد کارت بانکی‌ام را دزدیدند. آن‌ها به زور رمز کارت را نیز از من گرفتند. این دو نفر هرچه پول در حسابم بود خالی کردند و دیگر ردی از آن‌ها نبود. متهم اصلی که من را مورد تجاوز قرار داد حالا اینجا نیست، اما همین متهم هم من را آزار داد و کتکم زد و کارت را به زور از من گرفت.

بنا بر این گزارش در‌حال‌حاضر تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد. متهم دستگیرشده نیز با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی