تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کشف محموله ۴۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله قاچاق ۱۴۶هزار انواع بلوریجات در جنوب پایتخت خبر داد.

کد خبر: ۱۱۲۹۷۵
۱۵:۲۳ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

کشف محموله  بلور قاچاق در جنوب تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ دراین‌باره گفت:‌ مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از قاچاق یک محموله شیشه و بلور به تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به رد زنی محموله قاچاق در تهران گفت:‌ماموران با شناسایی محل تخلیه این بار قاچاق اقدام به حضور در محل در کمربندی دوم تهران کرده و در طی عملیاتی این بار قاچاق را را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی انجام شده بیش از ۱۴۶ هزار عدد انواع بلوریجات قاچاق کشف و ضبط شد، گفت:‌در جریان بررسی‌ها مشخص شد که اقلام مکشوفه هیچگونه اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبار‌ها را نیز ندارند و بارنامه آن نیز مربوط به لوازم شوینده است. همچنین استاد گمرکی ارائه شده از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال‌های قبل بود.

وی با بیان اینکه این اقلام قاچاق از کشور امارات بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را بالغ بر چهل میلیارد ریال برآورد کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی