تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

VAR برای بازی با ایران به لبنان رسید

تیم ملی لبنان که قرار است در آخرین دیدار دور رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران دیدار کند، تکنولوژی داوری ویدویی را وارد کرد تا برای اولین بار برای بازی با ایران آن را استفاده کند.

کد خبر: ۱۱۲۹۶۰
۱۴:۰۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

تکنولوژی داوری ویدویی بازی ایران با لبنان

دیدارنیوز - سایت «ال اف جی» لبنان خبر داد تجهیزات کمک داور ویدئویی (VAR) به ورزشگاه صیدا رسید تا برای اولین بار این تکنولوژی در فوتبال لبنان استفاده شود.

فدراسیون فوتبال لبنان با یک شرکتی خارجی قرار بست تا VAR را در ورزشگاه صیدا نصب کنند و برای بازی با ایران در انتخابی جام جهانی برای اولین بار این تکنولوژی در فوتبال لبنان استفاده خواهد شد.

دیدار شاگردان اسکوچیچ با لبنان در تاریخ ۲۰ آبان در ورزشگاه صیدا برگزار می‌شود. تیم ملی تاکنون با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی