تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

لبنان - ایران: بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود

با توجه به اینکه لبنان اعلام کرده بود، بازی ایران با لبنان قرار است با حضور ۶۰ درصدی تماشاگران برگزار شود، اما فیفا اعلام کرد این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۹۳۱
۱۲:۰۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

فیفا بازی ایران با لبنان بدون تماشاگر است

دیدارنیوز - فدراسیون فوتبال لبنان از مدت‌ها پیش به دنبال حضور تماشاگران لبنانی برای دیدار‌های خانگی این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی بود. این تیم در دور‌های پنجم و ششم که در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۵ آبان برگزار می‌شود، میزبان ایران و امارات است و از این رو آن‌ها به دنبال کسب مجوز‌های لازم برای حضور تماشاگران با ظرفیت ۶۰ درصدی استادیوم رفیق حریری یا همان ورزشگاه صیدا بودند.

حالا وب سایت لبنانی lebanonfg در خبری اعلام کرده که فیفا مانع از حضور تماشاگران تیم میزبان برای دیدار‌های این تیم شده است. در این خبر آمده است: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از حضور هواداران در دیدار‌هایی که به میزبانی لبنان در استادیوم شهرداری صیدا در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، جلوگیری کرد. دلیل آن هنوز اعلام نشده است، اما این خبر تایید شده است.

در پایان این خبر نیز آمده است: فدراسیون فوتبال لبنان با اعتراض به تصمیم فیفا رایزنی‌ها را برای رسیدگی به این موضوع آغاز کرده و دیدار‌هایی با وزیر ورزش و جوانان برگزار شده است. پیش از این میزبانی ۶۰ درصد از ظرفیت استادیوم برای مردم لبنان تایید شده بود.

دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان پنج شنبه ۲۰ آبان و در استادیوم شهر صیدا در ۴۵ کیلومتری بیروت پایتخت لبنان برگزار می‌شود. شاگردان اسکوچیچ سپس راهی اردن می‌شوند تا با سوریه دیدار کنند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی