تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش برف و باران در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در نوار غربی، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب اصفهان، قم و مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۲۹۰۸
۱۰:۱۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

پیش بینی هواشناسی

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اظهار کرد: فردا (۹ آبان) بارش در شمال غرب، شمال استان‌های همدان، مرکزی و کرمانشاه، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. دوشنبه (۱۰ آبان) نیز در مناطقی از شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز غربی و سه‌شنبه (۱۱ آبان) در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: چهارشنبه (۱۲ آبان) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش، شمال غرب و به‌تدریج سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت. در این روز در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف و در مناطقی از ارتفاعات جنوب غرب و استان تهران نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پنجشنبه (۱۳ آبان) در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ آبان) در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ آبان) قسمتی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ آبان) قسمتی ابری، گاهی وزش باد و احتمال غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: طی امروز و فردا (۸ و ۹ آبان) بندرعباس با بالاترین دما ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین دمای هوای اردبیل نیز به ۹ و۱۲ درجه سانتیگراد برسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی