تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شوک غیرمنتظره برانکو به تیم ملی عمان؛ باید ببریم، وگرنه استعفا می‌دهم!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال عمان از احتمال کناره گیری خود از هدایت این تیم خبر داد. او به روزنامه FiveStars گفته «اگر نتوانم در بازی بعدی مقابل چین به پیروزی برسم، استعفا خواهم کرد و دیگر سرمربی تیم عمان نخواهم بود. تمام مسئولیت را بر عهده خواهم گرفت.»

کد خبر: ۱۱۲۸۷۴
۱۱:۳۳ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

شوک غیرمنتظره برانکو به تیم ملی عمان

دیدارنیوز ـ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی شروع بسیار امیدوار کننده‌ای داشت. عمان تیم تحت هدایت او موفق شد در اولین بازی ژاپن را در خانه این تیم شکست دهد، اما بعد از این پیروزی روند امتیازگیری عمان ناامیدکننده بود. حالا برانکو خبر داده در صورت نتیجه نگرفتن در بازی بعدی استعفا خواهد داد.

روزنامه FiveStars به نقل از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال عمان نوشت: اگر نتوانم در بازی بعدی مقابل چین به پیروزی برسم، استعفا خواهم کرد و دیگر سرمربی تیم عمان نخواهم بود. تمام مسئولیت را بر عهده خواهم گرفت.

او در پایان گفت: زمانی که حاضر شدم سرمربی تیم عمان شوم، یک آرزو و هدف داشتم و آن هم ورود به جام جهانی بود. مطمئنم که آسان نیست. من برای آماده کردن تیم برنامه دارم. ما سخت کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم به هدف خود می‌رسیم.

برچسب ها: فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی