تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
به میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان؛

آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش خوزستان برگزار شد

کد خبر: ۱۱۲۸۲۱
۲۳:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش خوزستان برگزار شددیدارنیوز خوزستان آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قران کریم ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده های آنها در استان خوزستان امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه با حضور "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حجت السلام والمسلمین "قربانی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، "فلاحی" از سپاه حضرت ولی عصر (عج)، "احمدی فرد" فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان، "جهان بین" فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجائی، مدیران کل شورای هماهنگی دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، شرکای اجتماعی اداره کل، نمایندگان جامعه کار و تولید استان و کارگران شرکت کننده در مسابقات و معاونین، روسای ستادی و کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
ارسلان غمگین در این آیین ضمن تبریک به برگزیده های این دوره از مسابقات اظهار کرد: قرآن یک نسخه شفابخش و دستورالعمل جامع برای اداره زندگی انسان‌هاست و هر انسانی که می‌خواهد از نعمت زندگی در سایه قرآن بهره‌مند شود، باید دستورات قرآن را بکار گیرد.
وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی در میان جامعه کار و تلاش کشور یکی از اهداف وزارت متبوع است که به همین منظور مسابقات قرآنی را برگزار می‌نماید و خدا را شاکریم که امسال نیز پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تعاون خوزستان به همت این اداره کل  در دو گروه خواهران و برادران و در رشته های حفظ کل، حفط ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، قرائت، تحقیق و مفاهیم  برگزار شد و از میان شرکت کنندگان  این دوره از مسابقات، ۱۰ نفر  جهت حضور در مسابقات ملی به وزارت متبوع معرفی خواهند شد.
غمگین خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سنوات قبل شاهد موفقیت و برتری فرزندان قرآنی استانمان در مسابقات کشوری قرآن کریم باشیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: قرآن کریم به لحاظ قوی بودن متون و رعایت اصول عربی کتابی است که تا به حال هیچ کس نتوانسته در آن تغییری ایجاد کند که این خود از معجزات قرآن است که حتی کوچکترین تغییر در اعراب آن سبب تغییر در معانی می شود که هر آشنا به قرآن متوجه آن خواهد شد.
غمگین گفت: قرآن دژ محکمی برای نجات جامعه از هرگونه انحراف و انحطاط است و مسلماً کسی که با گفتمان خدا در ارتباط باشد و با معرفت قرآن بخواند انقلابی عظیم در آن ایجاد خواهد شد که کل زندگی اش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی عنوان کرد:‌ در  استان خوزستان ما جوانان زیادی در موضوع قرآن کریم فعالیت دارند و قطعاً اگر زمینه و امکانات فراهم شود شاهد رشد روز افزون و موفقیت بیشتر  جامعه قرآنی استانمان خواهیم بود.
گفتنی است اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان خوزستان براساس رأی داوران این مسابقات در بخش آقایان، به ترتیب زیر اعلام شدند:
رشته قرائت تحقیق: سید جعفر ملبوب
رشته حفظ کل: سید مهدی موسوی نسب
رشته حفظ ۱۰ جزء: محمد مهدی سوزن چی
رشته حفظ ۲۰ جزء : مهدی خالدی مجد
رشته مفاهیم: موسی طالبی
و در بخش بانوان، به ترتیب:
رشته قرائت تحقیق: نزیهه جنامی
رشته حفظ کل: فائزه جلالی
 رشته حفظ ۱۰ جزء : مینا چشم سبز
رشته حفظ ۲۰ جزء: رقیه خزعلی زاده 
رشته مفاهیم: مریم عباسی دوست
گفتنی است، در بخش آقایان، سید کریم موسوی، سبحان دغاغله و احمدرضا درخشان و در بخش بانوان، مریم عباسی دوست، نرگس سالمی، خیریه عچرش و فاطمه پنبه دانه زاده داوری مسابقات را بر عهده داشتند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی