تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

رئیسی سرزده به پمپ بنزین میدان فردوسی رفت

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به صورت سرزده از پمپ بنزین میدان فردوسی تهران بازدید کرد. این اقدام رئیسی جهت نظارت بر حل مشکل جایگاه‌های سوخت بر اثر حمله سایبری صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۱۲۷۹۵
۱۵:۱۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

رئیسی پمپ بنزین

دیدارنیوز: سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری دقایقی قبل از جایگاه توزیع سوخت در میدان فردوسی تهران بازدید کرد.

 سید ابراهیم رییسی امروز چهارشنبه با حضور در سطح شهر تهران، ضمن بازدید از جایگاه توزیع سوخت، با مراجعان به این جایگاه درباره نحوه توزیع سوخت گفتگو کرد.

سید ابراهیم رییسی ساعتی قبل هم به منظور بررسی آخرین وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت در وزارت نفت حضور یافت.

وی در این بازدید با بیان اینکه وزارت نفت برای حل مشکل پیش آمده کار بزرگی انجام داده است، عنوان کرد: در مسیر، وضع جایگاه‌های عرضه را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بود و سوخت‌گیری در جریان است.

رییس‌جمهوری افزود: لازم است همه دستگاه‌ها در مقابل حملات احتمالی دشمن آمادگی داشته باشند، از وزیر نفت و مجموعه کارکنان وزارت نفت برای سرعت عمل در فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر می‌کنم.

رییسی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی سامانه‌های خود در جهت خدمات‌رسانی پایدار به مردم اقدام کنند، همچنین از مردم نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

 ساعت ۱۱ روز گذشته، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت باعث شد تا عرضه بنزین در کشور برای ساعاتی متوقف شود.

با اقدام کارشناسان فنی وزارت نفت و از مدار خارج کردن سامانه هوشمند در پمپ بنزین ها، عرضه بنزین آزاد در کشور آغاز شد.

در پایان روز گذشته نیز به تدریج جایگاه‌هایی در کشور به سامانه هوشمند متصل شدند که امکان استفاده از بنزین یارانه‌ای در آن‌ها فراهم شد و بر اساس آخرین آمار تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند به ۲۲۰ جایگاه رسیده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
مجید13
|
Germany
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
این حمله احتمالا از جانب خودشون بوده برا خالی کردن جیب خلق الله. من یه پراید دارم وقتی چراغش روشن میشه حدود 29 تا میگیره. امروز هنوز یک خطش مونده بود رفتم بنزین برا اطمینان بزنم شماره انداخت 35 تا گرفت. احتمالا این جمعه امام زمان ظهور بکنه. به چه روش های کف زنی میکنن.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی