تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رودی ژوستد مهاجم جدید استقلال کیست؟

رودی ژوستد مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان برای بستن قرارداد با استقلال وارد تهران شده است. باشگاه استقلال بخشی از کارنامه و سوابق این بازیکن را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید.

کد خبر: ۱۱۲۷۷۳
۱۳:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

رودی ژوستد مهاجم جدید استقلال

دیدارنیوز: رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان، جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال، شب گذشته وارد تهران شد. این مهاجم فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد، در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

باشگاه استقلال گزارشی از کارنامه این بازیکن منتشر کرده است:

رودی ژستد متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸/ ملیت: فرانسه - بنین/ قد: ۱/۹۳

تیم‌های سابق:

متز، کان، کاردیف سیتی، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن ویکتوری و پانتولیکوس یونان

ژستد دوران بازی خود را از تیم پایه متز آغاز کرد. این بازیکن پس از دو سال حضور در متز فرانسه، به صورت قرضی راهی تیم کان شد و دوباره به متز بازگشت و بعد از یک فصل حضور مجدد در این تیم، راهی چمپیون‌شیپ انگلیس شد و پس از گذراندن دو فصل درخشان با بلکبرن، راهی استون ویلا شد تا بازی در لیگ برتر را هم تجربه کند.


بیشتر بخوانید: شرکت مالی عزیزی خادم با رمال مشهور؟!


بعد از دو فصل بازی در ویلا، ژستد در چمپیون‌شیپ دوران بازی خود را ادامه داد و دوره‌ای کوتاه را هم در لیگ برتر استرالیا گذراند.

ژستد فصل جدید را هم در لیگ یونان با گلزنی آغاز کرده است.

ژستد سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ سال فرانسه را در کارنامه خود دارد و با این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۰۷ به نیمه‌نهایی هم رسید، اما تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مغلوب اسپانیای قهرمان شد. او در رده بزرگسالان برای تیم ملی بنین به میدان رفته است.

بنابر اطلاعات مندرج در هواسکورد، نقاط قوت ژستد توانایی فوق‌العاده در تمام کنندگی و پیروزی در دوئل‌های رودرروست.

فصل ۱۵-۲۰۱۴ بهترین فصل فوتبالی ژستد محسوب می‌شود که او موفق شد در لیگ فیزیکی چمپیون‌شیپ در ۳۹ مسابقه، ۲۰ گل به ثمر برساند و این آمار درخشان باعث حضور او در لیگ برتر شد.

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد، اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی