تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب رونمائی شد

سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز سه‌شنبه(۴آبان ماه ۱۴۰۰) طی نشستی در ساختمان مرکزی این شرکت رونمایی شد.

کد خبر: ۱۱۲۷۶۵
۱۳:۰۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

امانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب رونمائی شد

دیدارنیوز خوزستان: در ابتدای این نشست مشاورمدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به حجم فعالیت‌های این شركت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی(CSR) بر لزوم مستندسازی و گزارش‌دهی این اقدامات تاكید كرد.

مهندس محمد خانچی اظهار داشت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در كارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب مقرر شد مجموعه اقدامات این شركت در این حوزه ساماندهی شده و سامانه‌ای برای ثبت گزارش‌دهی طراحی و راه‌اندازی شود.

وی گفت: با همكاری كارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه جامع گزارش‌دهی طراحی شده تا شركت‌های تابعه و مدیریت‌ها و واحدهای ستادی كه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت دارند بتوانند اقدامات خود را همراه با مستندات لازم در این سامانه ثبت كنند.

مهندس خانچی افزود: كنترل و انسجام بخشی به اقدامات انجام شده، پرهیز از موازی كاری، مستندسازی و اطلاع‌رسانی از مزایای راه‌اندازی سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب است.

وی خاطرنشان ساخت: این سامانه از طریق درگاه اطلاعاتی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نشانی portal.nisoc.ir/csr برای عموم کارکنان قابل مشاهده است و کابران نیز می‌توانند اقدامات صورت‌گرفته را وارد سامانه کنند.

در ادامه این نشست كه نمایندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت‌ها  و واحدهای ستادی و شركت‌های تابعه حضور داشتند ضمن معرفی بخش‌های مختلف سامانه و نحوه بارگذاری اطلاعات و مستندات توسط كاربران، در خصوص ارتقاء كیفی آن بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی